Numar dublu de comercianti pentru Mastercard Elite
Programul MasterCard Elite si-a extins reteaua de comercianti parteneri cu 23 de nume noi, oferind posesorilor de carduri premium si corporate, indiferent de institutia financiara emitenta, acces la produse si servicii exclusiviste, reduceri si tratamente preferentiale. Astfel, intr-un an de la lansare, programul MasterCard Elite si-a dublat numarul de comercianti parteneri.
"Daca in primele luni dupa lansare, MasterCard Elite reunea 23 de branduri, intr-un an am reusit sa crestem cu mai mult de jumatate numarul acestora, ajungand pana la 55 si diversificand, totodata, oferta. Prin intermediul comerciantilor locali prezenti in program acoperim o paleta variata si reprezentativa de interese, de la cluburi de sport, parfumerii, imbracaminte si bijuterii de lux, la saloane de infrumusetare sau ciocolaterii", spune Denisa Mateescu, general manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Pe parcursul anului 2010 am reusit sa dezvoltam oferta initiala MasterCard Elite si in alte cinci orase din tara, in afara de Bucuresti: Iasi, Constanta, Timisoara, Sibiu si Cluj-Napoca", continua Mateescu.
In 2011, posesorii de carduri MasterCard Gold, Platinum, World sau World Signia, ca si posesorii de carduri corporate, beneficiaza de privilegiile oferite de 43 de comercianti din categoriile Health & Fitness, Gourmet si Shopping. Prima categorie include saloanele de infrumusetare, centrele de sport sau cele de sanatate, cea de-a doua - ciocolateriile si restaurantele, iar ultima - magazinele de incaltaminte, imbracaminte, mobilier si accesorii pentru casa, bijuterii si parfumuri. Lista comerciantilor parteneri, recent completata, contine nume precum: Azay, Elysée Concept , Emporio Armani, Miko Palace, Victoria 46, Venchi, Max Mara sau Silhouette.
Reducerile variaza intre 5% si 25%, in functie de comerciant. Astfel, categoria Shopping ofera discount-uri intre 5% si 20%, Health & Fitness intre 5% si 25% si Gourmet intre 5% si 10%.
In plus, clientii pot avea surpriza sa primeasca bonusuri speciale sau cadouri, din partea casei. De exemplu, doamnele beneficiaza de consultanta gratuita la domiciliu pentru organizarea unei cine, de masaj sau manichiura gratuita la unul dintre centrele de infrumusetare partenere.
Alte elemente noi sunt serviciul Made to Measure care ofera reduceri personalizate si serviciul de consiliere gratuita pentru alegerea parfumului, atat pentru doamne, cat si pentru domni. De asemenea, clientii isi pot achizitiona produse, inainte ca acestea sa fie lansate oficial, sau primesc invitatii la evenimente cu circuit inchis.
"Prin intermediul MasterCard Elite, institutiile financiare isi pot fideliza clientii de top. Fiecare dintre bancile partenere are posibilitatea sa isi aleaga produsele si serviciile din program, in functie de profilul si interesele clientilor", explica Denisa Mateescu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro