Numărul clienţilor care accesează serviciile digitale BCR a crescut cu 60% în ultimul an

Autor: Mircea Nica Postat la 05 decembrie 2019 26 afişări

Numărul clienţilor care accesează serviciile digitale BCR a crescut cu 60% în ultimul an

Platforma George, lansată în urmă cu un an de BCR, a schimbat modul de a face banking şi comportamentul digital al clienţilor, numărul clienţilor care accesează serviciile digitale BCR crescând cu 60% în ultimul an, iar clientii folosind cu 20% mai mult tranzacţiile digitale prin George.

“Anul trecut, la sfârşitul lunii octombrie am lansat platforma George în România, care a fost construită atât de programatori români, cât şi de programatori din Cehia, Slovacia şi Austria. Anul viitor ne pregătim să intrăm pe pieţe precum Croaţia şi Ungaria. Dacă anul trecut jumătate din clienţii BCR foloseau telefonul mobil pentru a accesa banca, acum peste 80% folosesc telefonul mobil”, a spus Marian Ignat, head of digital la BCR.

În ultimul an, George a lansat 84 de functionalităţi, 51 pe mobil, 33 pe web, printre care se numără deschiderea de cont 100% online, George Pay, plata cu telefonul mobil cu sisteme Android şi Apple Pay, care a venit cu înrolarea cardurilor prin George.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
clienti,
bcr

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.