O afacere de familie începută în urmă cu două decenii a ajuns la venituri de 1,5 mil. euro, cu un plus de 25% în trimestrul întâi
Producătorul local de cosmetice Cosmetic Plant a raportat în primele trei luni ale anului în curs o creştere cu aproximativ 25% a vânzărilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar pentru întregul an compania mizează pe un avans cu peste 10% al business-ului.
„Primul trimestru arată că se văd rezultatele parteneriatelor încheiate încă de anul trecut cu noi distribuitori şi magazine. Pe de alată parte, modificările realizate în 2014 în gama sortimentală au fost unele benefice”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant. Aceasta a mai adăugat, de asemenea, că primul trimestru din acest an a adus şi o majorare a volumelor livrate faţă de perioada similară din 2014. În ceea ce priveşte exporturile, primele trei luni ale anului în curs au adus un avans cu 94% a vânzărilor realizate peste hotare, compania dând startul exporturilor în Iordania, Portugalia şi Republica Moldova. Susana Laszlo estimează că afacerile companiei vor creşte cu peste 10% comparativ cu 2014 anul acesta, această evoluţie fiind însă puternic influenţată de cât de călduros va fi sezonul estival.
„Vânzările de produse destinate îngrijirii solare reprezintă un important procent din business-ul companiei, astfel că o evoluţie a vânzărilor în cele 3 luni de vară este foarte importantă în totalul business-ului”, a mai spus Susana Laszlo. În ceea ce priveşte exporturile, obiectivul principal al Cosmetic Plant pe termen scurt rămâne creşterea acestora prin promovarea mai activă a produselor pe pieţele străine, fiind estimată pentru întregul an o majorare cu peste 40% faţă de 2014. La atingerea obiectivelor stabilite pentru anul în curs vor avea un impact pozitiv şi lansările de noi produse planificate pe parcursul următoarelor luni. Directorul general al Cosmetic Plant estimează că piaţa locală de cosmetice va înregistra anul acesta un avans de 5- maximum 10% a valorii acesteia, după ce şi anul trecut a raportat o creştere de aproximativ 5%.
Afacere de familie înfiinţată în 1991 la Cluj-Napoca, Cosmetic Plant a înregistrat anul trecut venituri de aproximativ 7,5 milioane de lei anul trecut, potrivit ZF. Compania este prezentă la nivel naţional în reţelele Auchan, Cora – România Hypermarche, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena şi Remedium, Plafar şi alte magazine naturiste din ţară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în ţări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro