O companie aeriană, reclamată pentru tratamentul aplicat pasagerilor cu zboruri anulate
O organizaţie de protecţie a consumatorilor din Marea Britanie anunţă că a raportat compania aeriană easyJet la Autoritatea Aviaţiei Civile în legătură cu tratamentul aplicat pasagerilor cu zboruri anulate, potrivit Sky News.
Mii de pasageri au fost afectaţi de anulări de zboruri în ultimele luni, iar reprezentanţii organizaţiei britanice Which? spun că unii dintre călători nu sunt trataţi corect. Which? a raportat easyJet la Autoritatea Aviaţiei Civile, cerând autorităţii de reglementare să investigheze modul în care compania aeriană tratează pasagerii cărora li se anulează zborurile.
Organizaţia de protecţie a consumatorilor a declarat că a primit plângeri de la pasageri care nu au fost informaţi cu privire la dreptul lor legal de a primi compensaţii de sute de lire sterline şi la posibilitatea de a fi redirecţionaţi către alte companii aeriene.
Unele familii au fost lăsate să doarmă pe podeaua aeroportului sau au fost nevoite să cumpere alte bilete spre casă după ce planurile lor iniţiale au fost anulate, lăsându-le un sentiment de „abandon", susţine Which?
Luna trecută, Autoritatea Aeronautică Civilă a promis că va lua măsuri împotriva companiilor aeriene care „dezamăgesc în mod sistematic consumatorii". Dar Which? crede că dispreţul companiilor aeriene faţă de drepturile consumatorilor a devenit o rutină, iar CAA pare neputincioasă.
„EasyJet şi-a tratat pasagerii în mod îngrozitor, dar acesta este doar cel mai recent exemplu al unei probleme sistemice din sectorul aviaţiei, unele companii aeriene îşi ignoră în mod obişnuit obligaţiile legale pentru că ştiu că nu vor suporta consecinţe. Cu alte mii de zboruri care ar putea fi anulate, pasagerii se vor confrunta cu o vară mizerabilă dacă CAA şi guvernul nu îşi respectă promisiunile de a elimina abuzurile privind drepturile consumatorilor”, a declarat Rory Boland, editorul revistei Which? Travel.
Anterior, Which? a reclamat şi compania British Airways la CAA după ce nu a informat pasagerii cu privire la drepturile lor de despăgubire şi nu a reuşit să îi redirecţioneze cât mai repede cu putinţă către alţi transportatori. Deşi au trecut trei luni, nu au fost luate măsuri împotriva companiei aviatice, precizează cei de la Which?.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro