Opinie Bogdan Alecu, ZF: Sens unic pe DN1 – o idee prea complicată la o problemă prea veche
La prima vedere un sens unic dinspre Comarnic spre Braşov pe DN1 pare o soluţie foarte bună. Deodată am avea un drum cu două benzi pe sens spre staţiunile montane şi, aparent, s-ar rezolva problema coloanelor de maşini dintre Comarnic şi Buşteni.
Dar ce se va întâmpla cu cei care se vor întoarce de la munte? Obligatoriu ar trebui un sens unic şi pe DN1A: Braşov - Săcele - Cheia - Vălenii de Munte - Ploieşti. Dar pe acolo circulă camioanele.... deci nu prea se poate. Alternativa? Braşov - Câmpulung - Piteşti - Bucureşti, doar că până la Piteşti drumul nu este în cea mai bună stare. Practic, cu un DN1 sens unic turiştii ajunşi în număr mare în staţiunile montane ar avea ca posibilitate fie un DN1A cu o singură bandă pe sens, drum mai dificil de parcurs şi cu o viteză medie mai redusă decât DN1, pe unde turiştii ar merge alături de camioanele de 40 de tone, fie pe Braşov - Câmpulung - Piteşti - Bucureşti. Practic de la un drum de aproape 160 km de la Bucureşti la Braşov, cineva ar ajunge să parcurgă în plus cel puţin 100 km în funcţie de staţiunea aleasă. Propunerea nu este neapărat rea, dar este foarte complicată, mai ales în România unde mulţi şoferi uită şi să-şi aprindă farurile noaptea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro