(P) Ariel deschide conversaţia despre parentingul fără stereotipuri

Postat la 05 septembrie 2023 81 afişări

(P) Ariel deschide conversaţia despre parentingul fără stereotipuri

În România, stereotipurile de gen sunt încă puternice; un studiu recent a arătat că 70% dintre noi considerăm că fetele trebuie să fie, înainte de toate, frumoase şi docile, iar 86% dintre părinţii care au copii de ambele sexe consideră că băieţii nu trebuie să plângă. Ariel, brandul în care milioane de gospodării din întreaga lume au încredere pentru angajamentul său de neegalat faţă de curăţenie şi bunăstarea familiei, şi-a propus să atragă atenţia şi să facă lumină asupra acestei discrepanţe, abordând sursa problemei - educaţia parentală prestabilită, condiţionată de sexul copilului.

Ariel, marcă emblematică P&G, lansează o campanie centrată pe Egalitate şi Incluziune, care promovează o mai mare acceptare socială prin eliminarea prejudecăţilor şi evidenţierea beneficiilor asociate cu diversitatea. Cele mai recente cercetări sociale pe eşantioane complexe ne arată că părinţii din România îşi educă copiii în funcţie de genul acestora. Mai mult, cei care sunt părinţi şi de băieţi şi de fete, îi vor expune pe aceştia la activităţi şi experienţe diferite în care copiii sunt condiţionaţi de gen - băieţii nu au voie să plângă, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie să fie frumoase şi docile, mai degrabă decât puternice şi curajoase.

Ar putea părea neobişnuit ca Ariel, o marcă de detergenţi, să propună o abordare de incluziune socială, dar noi considerăm că este oportună. Pentru că momentele banale din familie, cum ar fi discuţiile despre egalitatea în împărţirea treburilor casnice, sunt momentele care creează sau curăţă pete invizibile în viitorul copiilor noştri. P&G şi-a asumat o misiune globală de a fi o forţă a schimbării, mărcile P&G fiind de încredere în milioane de case.

În 2023, campania de educaţie şi incluziune socială lansată de brandul Ariel implică (1) studii, pentru a înţelege aspectele legate de stereotipurile de gen, (2) colaborarea cu experţi care pot susţine schimbări concrete în direcţia unei mai mari egalităţi şi incluziuni şi (3) susţinerea unor proiecte de conţinut care să transmită importanţa depăşirii stereotipurilor de gen.

Prin noua campanie Ariel, ne propunem să deschidem o conversaţie despre limitările impuse de normele convenţionale, ajutând la construirea unui viitor în care toţi indivizii au şanse şi oportunităţi egale. Ne dorim o societate mai incluzivă şi mai echitabilă prin promovarea unei educaţii bazate pe potenţialul fiecărui copil, indiferent de gen”, a declarat Elia Cazan-Bulacu, Brand Director Southeast Europe Procter & Gamble.

Studiile arată că societăţile care îşi doresc tineri mai sănătoşi din punct de vedere fizic şi mental trebuie să facă schimbări în abordarea stereotipurilor de gen” a completat  Mirona Păun - Psiholog clinician, Psihoterapeut, Fondator al Programului de Educaţie Emoţională Tzitzi-Poc şi Partener al Ariel - P&G în această campanie.

Utilizarea publicităţii şi a vocii media este una dintre zonele pe care P&G se concentrează pentru a promova E&I. Printre alte domenii se numără eliminarea barierelor din calea accesului fetelor la educaţie, oferirea de oportunităţi economice pentru femei prin programe corporative şi de marcă şi promovarea egalităţii de gen şi intersectoriale la locurile de muncă din întreaga lume, astfel încât fiecare să poată contribui la potenţialul maxim. În fiecare dintre aceste domenii, P&G colaborează cu organizaţii extrem de dedicate care ne împărtăşesc angajamentul şi alături de care contribuim cu resursele, talentele şi abilităţile noastre pentru a avea un impact mai mare. Mai multe informaţii despre activitatea acestora pot fi găsite la https://ro.pg.com/egalitatea-de-gen/.

Despre Procter & Gamble                                                                                                                                                     

P&G serveşte consumatorii prin oferirea unuia dintre cele mai puternice portofolii, care include mărci de încredere, de calitate şi premium, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G are operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru ştiri şi informaţii suplimentare despre P&G şi mărcile sale.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
deschidere,
campanie,
copii,
educatie,
fete,
promovare,
baieti

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.