(P) ARSIS, “trendsetter” la telefoane şi accesorii, începe seria campaniilor de reduceri cu Black Friday
ARSIS, cel mai mare partener Vodafone, pune la dispoziţia clienţilor, prin intermediul magazinului său digital, www.arsis.ro, o gamă diversificată de produse de telefonie, accesorii şi servicii.
WWW.ARSIS.RO atacă piaţa românească de retail online print-o serie de campanii de toamnă-iarnă, care cuprind promoţii cu discount-uri semnificative la cele peste 1500 de produse dedicate amatorilor de telefonie mobilă şi gadget-uri.
Prima dintre aceste campanii este cea de Black Friday. Pe 21 noiembrie, la ora 00:00, pe WWW.ARSIS.RO se dă startul primei campanii de reduceri semnificative. Timp de opt zile (21 – 28 noiembrie), pe parcursul unei adevărate Black Week, clienţii www.arsis.ro au posibilitatea de a-şi cumpara produse la preţuri cu mult reduse faţă de cele actuale. Discount-urile la smartphone-uri şi gagdet-uri vor depăşi la majoritatea produselor 50 %, dar ele pot ajunge şi până la 70%.
La finalul celor opt zile de reduceri Black Friday (21-29 noiembrie), ARSIS.RO va continua să-şi surprindă clienţii, printr-o serie de promoţii online la care românii pot achiziţiona unele “cadouri digitale” care se aliniază ultimelor tendinţe privind design-ul şi performanţele tehnice.
www.arsis.ro, tehnologie şi modă pentru toţi
Magazinul digital www.arsis.ro cuprinde produse pentru toate buzunarele şi gusturile în materie de design şi caracteristici tehnice. Astfel, pe fiecare categorie web (smartphone-uri 3g şi 4 g, alte telefoane, accesorii, tablete) se găsesc în jur de 150 de produse diferite. În total, peste 1500 de produse comercializate pot satisface şi cele mai exigente gusturi, când vine vorba de îmbinarea dintre eleganţă şi tehnologie.
Prin gama variată de telefoane şi accesorii premium şi superpremium, dealerul Vodafone îşi propune, astfel, mărirea numărului de clienţi din sectorul de business, precum şi al clienţilor pasionaţi de “fashion” atunci când vine vorba de accesorii şi gadget-uri.
“Dacă în privinţa smartphone-urilor ne aşteptăm, evident, ca majoritatea comenzilor să fie pe Samsung şi iPhone, în ceea ce priveşte accesoriile, predicţia noastră este de creştere a cererilor de accesorii elegante şi de marcă, de aceea ne propunem să diversificam oferta şi să obişnuim clienţii cu produse din gamele de lux. Aceasta diversificare vine din comportamentul publicului care este deja familiarizat cu produse de tip: flip-uri, căşti, încărcătoare, cabluri de date, folii de protecţie, huse, dar care încep să fie diferenţiate în funcţie de calitate şi de ce este la modă” a declarat Bogdan Dobrescu, director general Arsis Trading.
Astfel, http://www.arsis.ro se aliniază tendinţelor actuale şi oferă publicului experienţe noi în materie de accesorii superpremium din game concepute de designeri şi case se modă celebre, cum ar fi:Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, Kenzo, dar şi produse aparţinand unor mărci precum: Ferrari, Guess, BMW.
WWW.ARSIS.RO atacă piaţa românească de retail online print-o serie de campanii de toamnă-iarnă, care cuprind promoţii cu discount-uri semnificative la cele peste 1500 de produse dedicate amatorilor de telefonie mobilă şi gadget-uri.
Prima dintre aceste campanii este cea de Black Friday. Pe 21 noiembrie, la ora 00:00, pe WWW.ARSIS.RO se dă startul primei campanii de reduceri semnificative. Timp de opt zile (21 – 28 noiembrie), pe parcursul unei adevărate Black Week, clienţii www.arsis.ro au posibilitatea de a-şi cumpara produse la preţuri cu mult reduse faţă de cele actuale. Discount-urile la smartphone-uri şi gagdet-uri vor depăşi la majoritatea produselor 50 %, dar ele pot ajunge şi până la 70%.
La finalul celor opt zile de reduceri Black Friday (21-29 noiembrie), ARSIS.RO va continua să-şi surprindă clienţii, printr-o serie de promoţii online la care românii pot achiziţiona unele “cadouri digitale” care se aliniază ultimelor tendinţe privind design-ul şi performanţele tehnice.
www.arsis.ro, tehnologie şi modă pentru toţi
Magazinul digital www.arsis.ro cuprinde produse pentru toate buzunarele şi gusturile în materie de design şi caracteristici tehnice. Astfel, pe fiecare categorie web (smartphone-uri 3g şi 4 g, alte telefoane, accesorii, tablete) se găsesc în jur de 150 de produse diferite. În total, peste 1500 de produse comercializate pot satisface şi cele mai exigente gusturi, când vine vorba de îmbinarea dintre eleganţă şi tehnologie.
Prin gama variată de telefoane şi accesorii premium şi superpremium, dealerul Vodafone îşi propune, astfel, mărirea numărului de clienţi din sectorul de business, precum şi al clienţilor pasionaţi de “fashion” atunci când vine vorba de accesorii şi gadget-uri.
“Dacă în privinţa smartphone-urilor ne aşteptăm, evident, ca majoritatea comenzilor să fie pe Samsung şi iPhone, în ceea ce priveşte accesoriile, predicţia noastră este de creştere a cererilor de accesorii elegante şi de marcă, de aceea ne propunem să diversificam oferta şi să obişnuim clienţii cu produse din gamele de lux. Aceasta diversificare vine din comportamentul publicului care este deja familiarizat cu produse de tip: flip-uri, căşti, încărcătoare, cabluri de date, folii de protecţie, huse, dar care încep să fie diferenţiate în funcţie de calitate şi de ce este la modă” a declarat Bogdan Dobrescu, director general Arsis Trading.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro