(P) Dr. Florin Lăzărescu: Aplicaţia Trident digitalizează complet relaţia cu pacienţii clinicilor noastre, oferindu-le acestora beneficii premium exclusive

Postat la 29 noiembrie 2022 36 afişări

Clinica de stomatologie Trident a lansat, la începutul anului 2020, o aplicaţie proprie care digitalizează complet relaţia cu pacienţii, această investiţie făcând parte dintr-un proces accelerat de digitalizare a serviciilor, în valoare totală de 700.000 de euro.

„Dezvoltarea aplicaţiei Trident a început înainte de pandemie. Perioada de lockdown a grăbit finalizarea acesteia şi implementarea în cadrul clinicilor Trident a unui flux complet digital. Şi aici mă refer atât la aplicaţia dedicată pacienţilor, cât şi la fluxul de informaţii între pacienţi şi clinică, interclinici, între clinici şi laboratoarele de tehnică dentară. Toate aceste măsuri oferă, pe de-o parte, un user experience desăvârşit pentru pacienţi, iar pe de altă parte optimizează timpii necesari activităţii noastre.

Referindu-ne strict la aplicaţia Trident (disponibilă în versiune IOS şi Android), dezvoltarea acesteia a durat peste un an, fiind prima clinică dentară care a dezvoltat o aplicaţie proprie. Lucrăm cu ea încă din 2020, fiind deja la versiunea a doua, revizuită în urma dezvoltării Trident şi a feedback-ului primit de la pacienţi,” afirmă dr. Florin Lăzărescu, cofondator al Clinicii Trident.   

Principalele beneficii ale aplicaţiei Trident

Pacienţii care utilizează aplicaţia Trident au acces în timp real la programul medicilor şi pot selecta specialitatea dorită,  intervalul exact al programării, locaţia şi medicul preferat. Alte avantaje suplimentare sunt reprezentate de posibilitatea de plată online, de evidenţierea istoricului de costuri şi a planurilor de tratament.

Mai mult decât atât, în funcţie de numărul de pacienţi recomandaţi şi de complexitatea lucrărilor efectuate în clinicile Trident, există trei categorii de status pe care pacienţii le pot atinge, fiecare dintre acestea venind cu avantajele sale, de la manopere reduse sau gratuite, la personal dedicat în comunicarea cu aceştia, locuri de parcare rezervate în cadrul Clinicilor Trident şi chiar zone de aşteptare dedicate.  

Nu în ultimul rând, pentru a elimina pe cât posibil timpii morţi, pacienţii au posibilitatea ca la intrarea în clinică să scaneze un cod de bare personalizat (check in), acţiune prin intermediul căreia informează tot personalul medical şi non medical despre prezenţa lor în clinică.

„Ne dorim o interacţiune cât mai mare cu pacienţii noştri iar aplicaţia oferă mediul ideal de comunicare, de la simpla posibilitate de feedback până la comunicări directe între pacienţi şi specialişti. 34% dintre pacienţii noştri folosesc Aplicaţia Trident procent care creşte în mod organic de la o lună la alta,” adaugă dr. Florin Lăzărescu.

700.000 euro pentru digitalizarea Clinicilor Trident

Potrivit cofondatorului Trident, în ultimii doi ani investiţiile în digitalizare au depăşit 400.000 de euro, pentru anul viitor fiind bugetate noi investiţii în această direcţie în valoare de 300.000 de euro. 

„Digitalizarea activităţii clinicilor noastre este resimţită de pacient şi după ce acesta s-a aşezat pe scaunul stomatologic. Vorbim aici de tehnicile de scanare intraorală şi de confecţionarea de lucrări dentare precum obturaţii, coroane şi punţi într-un mod complet digital, fără intervenţia laboratoarelor de tehnică dentară. În prezent, îndrăznesc să afirm că suntem complet digitalizaţi şi acest lucru ne oferă o perspectivă de dezvoltare fantastică,” adaugă dr. Florin Lăzărescu.

Despre clinica Trident

Clinica TRIDENT este, din 2003, unul dintre cele mai mari centre stomatologice din România şi primul care a introdus conceptul de medici supraspecializaţi pe etape specifice de tratament. Centrul dispune de două clinici, în Cotroceni şi Herăstrău, oferind servicii ca implantologie, chirurgie oromaxilo-facială, cosmetică dentară, endodonţie, pedodonţie, parodontologie. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
pacienti,
aplicatie,
clinici

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.