Până unde merg tentaţiile băncilor pentru clienţi: excursii la Paris pentru cumpărătorii cu cardul
Turcii de la Credit Europe au lansat o campanie de stimulare a cumpărăturilor cu cardul, prin care posesorii de CardAvantaj care fac achiziţii în septembrie sunt tentaţi cu excursii la Disneyland Paris.
Campania se adresează atât clienţilor noi care îşi procură şi folosesc CardAvantaj MasterCard în perioada campaniei, cât şi clienţilor deja existenţi ce vor efectua tranzacţii. Prin tragere la sorţi, aceştia beneficiază de una dintre cele 30 de excursii pentru două persoane la Disneyland Paris. Cheltuielile sunt suportate de bancă, de la cazare până la transport cu avionul şi acces în Disneyland Park şi Walt Disney Studios Park.
În paralel, banca îi premiază pe clienţi cu jucării Disney pentru tranzacţiile efectuate la comercianţii parteneri din mallurile participante la campanie - Plaza România, Bucureşti Mall, Afi Palace Cotroceni, Iulius Mall Iaşi, Cluj şi Timişoara, City Park Constanţa, Unirea Shopping Center Braşov şi Atrium Arad.
Credit Europe Bank este filiala locală a Credit Europe Group, controlat de miliardarul turc Husnu Ozyegin. În România, banca avea la sfârşitul anului trecut active de 5,77 miliarde de lei (4,14 miliarde de euro). Credit Europe a fost cea care a lansat pe piaţa românească modelul de rate fără dobândă pentru cumpărăturile cu cardul, model preluat apoi inclusiv de cele mai mari bănci din sistem.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro