Pariu uriaş: Ce se întâmplă cu magazinele Profi din România
Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a obţinut anul trecut afaceri de aproape 6 mld. lei, după o creştere de 25%
În 2018 compania a deschis peste 230 de magazine şi vrea ca în acest an să accelereze la 250 de unităţi noi ♦ Profi a postat prima pierdere netă anul trecut, de 90 mil. lei.
Retailerul Profi a ajuns la 1.005 magazine în circa 500 de localităţi din România, fiind prima companie din retailul autohton care depăşeşte acest prag. Planurile companiei nu se opresc însă aici.
„La finalul lui 2018 aveam 923 de magazine, iar acum avem 1.005 unităţi. Continuăm expansiunea într-un ritm accelerat, astfel că dacă anul trecut am deschis 235 de magazine, vrem ca în 2019 să inaugurăm peste 250 de supermarketuri şi magazine de proximitate“, spune Daniel Cîrstea, executivul român care conduce operaţiunile locale ale Profi de mai bine de patru ani, anterior fiind directorul operaţional al reţelei. Profi are trei formate în România — Standard (magazinele clasice, pe suprafaţă mai mare de până la 550 mp), City (pe suprafaţă mai mică de 150-250 mp, dar destinate zonei urbane) şi Loco (pentru mediul rural). Spre deosebire de alţi retaileri, care au ales să meargă cu magazine în special în oraşele mari, unde salariul mediu este pe măsură, iar rata şomajului este mai mică, Profi a preferat să acopere uniform toată ţara. Mai mult, a mers şi în localităţi de doar câteva mii de locuitori sau în zona rurală unde se „bate“ doar cu comercianţi tradiţionali.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro