Pasagerii unei curse Tarom, blocaţi peste 12 ore pe aeroportul din Amsterdam. Şase români, lăsaţi în aeroport/ Reprezentantul local al companiei, demis
O cursă a companiei Tarom care trebuia să plece sâmbătă seara din Amsterdam către Bucureşti a rămas blocat pe aeroportul olandez din cauza unor defecţiuni tehnice. Blocajul a durat peste 12 ore şi, în plus, şase pasageri au rămas în Amsterdam, pierzând o cursă de întoarcere pusă la dispoziţie de Tarom. Reprezentantul local al Tarom a fost revocat din funcţie.
UPDATE: Directorul general al Tarom a dispus o anchetă pentru investigarea întârzierii de la Amsterdam
Werner Wilhelm Wolff , directorul general al Tarom, a dispus constituirea unei comisii care să cerceteze „aspectele tehnice şi operaţionale care au generat anularea intempestivă a zborului Amsterdam-Bucureşti”, se arată într-un comunicat transmis duminică de compania aeriană.
„Directorul general, Werner Wilhelm Wolff, a discutat cu cei şase pasageri ai zborului ROT364 care au rămas la Amsterdam, asigurându-i că Tarom caută rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti. De asemenea, directorul companiei a precizat că Tarom va respecta cu stricteţe legislaţia şi va acorda compensaţiile prevăzute de prevederile internaţionale”, se arată în comunicatul companiei aeriene.
„Ca urmare a situaţiei generate de anularea intempestivă a zborului ROT 364 Amsterdam-Bucureşti, din data de 2 decembrie 2017, directorul general al Tarom, Werner Wilhelm Wolff, a dispus, în cursul nopţii, formarea unei celule de criză la nivelul companiei, pentru rezolvarea operativă a acestei situaţii”, se mai arată în comunicat.
De asemenea, „constatând deficienţe majore în comunicarea cu reprezentantul Tarom Amsterdam, directorul general a dispus revocarea acestuia din funcţie”.
Compania Tarom prezintă scuze tuturor pasagerilor zborului ROT 364 Amsterdam-Bucureşti.
Avionul trebuia să decoleze de pe aeroportul Schiphol sâmbătă seara, la ora 20.00, dar căpitanul cursei i-a informat pe pasageri că aeronava are probleme tehnice. Apoi, aeronava Tarom trimisă duminică dimineaţa pentru a prelua călătorii a avut o problemă de IT şi a decolat cu o oră întârziere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro