Peste 3.000 de copii sunt aşteptaţi lunar la Destiny Park, primul parc tematic educaţional pentru copii, investiţie de 25 mil. lei
Destiny Park, parc tematic educaţional pentru copii, amplasat lângă proiectul comercial Băneasa Shopping City, după o investiţie de aproximativ 25 de milioane de lei, ar putea atrage peste 3.000 de copii şi familiile lor lunar.
Destiny Park, parc tematic educaţional pentru copii, amplasat lângă proiectul comercial Băneasa Shopping City, după o investiţie de aproximativ 25 de milioane de lei, ar putea atrage peste 3.000 de copii şi familiile lor lunar. Parcul se ntinde pe o suprafaţă de circa 5.000 mp şi are 43 de experienţe de role play din multiple domenii printre care medicină, industrie alimentară, agricultură, industrie energetică, auto, sport sau IT.
„Un lucru foarte important este că pentru prima oară firme mici şi mari, româneşti sau multinaţionale, se pun laolaltă să creeze o poveste prin care să-i ajute pe copii să înţeleagă cum toate aceste firme din toate industriile lucrează între ele, astfel încât ei să aibă viaţa pe care o au“, a spus Urania Cremene, expertul în parenting care a conceput experienţele pentru copii, în cadrul evenimentului de deschidere oficială a Destiny Park.
Destiny Park are peste 100 de angajaţi şi este creat sub forma unui oraş industrial prelungit cu un cort izolat pentru evenimente unde se va afla zona de aventură şi întreaga economie a parcului se bazează pe o bancă.
Conceptul de edutainment înseamnă pentru un copil „cum înveţi distrându-te şi făcându-ţi plăcere?“. Copiii învaţă prin imagini, prin poveşti, prin cuvinte, iar cel mai bine învaţă atunci când se simt bine şi cel mai important aspect este că după 2,5 ani în care viaţa tuturor a fost dată peste cap şi copiii au stat în faţa unui ecran, s-a dovedit că învăţarea nu poate fi pasivă, ci pentru copii trebuie să fie experenţială, a menţionat Urania Cremene.
„Cei mai mulţi dintre copiii noştri nu mai au şansa să fie luaţi de părinţi la muncă, cum eram noi luaţi de părinţi, şi degeaba la explicăm copiilor ce facem concret, pentru că munca noastră este o rotiţă dintr-un angrenaj pe care foarte greu o văd copiii. Cu ajutorul acestor spaţii, ei învaţă un proces şi o poveste de la cap la coadă şi le poate aprinde multe becuri. Despre asta este Destiny Park: cum aduci în faţa unui copil informaţia simplă până când lui i se deschide o uşă şi până când apoi se uită altfel la casierul care îi dă rest şi înţelege mai bine munca pe care o are un părinte sau un prieten“, a mai spus Urania Cremene.
Parada personajelor Destiny Park
FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa lactatelor, prin brandul Napolact, are un spaţiu în care se află o văcuţă şi o fabrică prin intermediul căreia replică procesul de producţie din fabricile Napolact din Cluj-Napoca şi Târgu-Mureş, să arate copiilor etapele prin trece laptele înainte de a ajunge pe mesele lor.
„Educarea copiilor, alături de nutriţie şi sustenabilitate, este unul dintre pilonii de bază pentru noi şi asta ne-a făcut să ne alăturăm acestui proiect şi ce altă metodă mai bună să-i educăm este alta decât cea prin care îi ajutăm pe copii să înţeleagă cum ajung să consume laptele? Destul de puţini copii mai au acum experienţe la ţară la bunici, printre care să mulgă vaca. Procesul este redat fidel aici, de la cum se pregăteşte mulsul vacii, până la verificarea laptelui la microscop, pasteurizare, ambalare şi verificarea etichetei“, a spus pentru ZF Anca Roman, Corporate Affairs & Communication Manager Friesland Campina România.
Aceasta a mai afirmat că se gândesc să schimbe periodic experienţa, ca să revină copiii şi să se bucure de noi experienţe, pentru că portofoliul nostru este foarte larg, acoperă toate gamele de lactate. Ni s-a părut important să începem cu laptele, cu Napolact bio, pentru că este un produs destinat în special copiiilor.
Acesta este cel mai mare parc de edutainment din sud-estul Europei şi primul de acest fel din România, iar astfel companiile gazdă din acest oraş speră să devină un punct de atracţie pentru un city break în Bucureşti şi să-i calce pragul circa 3.000 de copii lunar, cu vârste cuprinse între 4 şi 14 ani.
„În momentul în care am semnat parteneriatul ne-am gândit şi la ce cerere o să avem, dar aşa cum lucrurile se schimbă de la o zi la alta şi un nou val de COVID ne poate lovi şi poate limita accesul vizitatorilor, este destul de greu să facem o estimare. Dacă intră cinci copii deodată la o experienţă care durează 20 de minute şi parcul este deschis 8 ore în timpul săptămânii şi de 12 ore în weekend, capacitatea maximă este de 3.000 de copii pe lună. Mă aştept ca acest loc să devină un punct de atracţie pentru un city break în Bucureşti, un motiv pentru care oameni din alte oraşe sau ţări să se distreze“, a mai spus Anca Roman.
Există experienţe în care copiii câştigă bani şi experienţe unde îi cheltuie, iar printre companiile din parc se numără FrieslandCampina, Lidl România, Regina Maria, Banca Transilvania, Rodbun, Tinmar Energy, Optiblu, LEGO sau Dorna.
La Napolact, pentru că mulge vaca şi obţine laptele îmbuteliat, fiecare copil primeşte la final 8 MagicBani, pe care îi poate cheltui pentru alte experienţe. MagicBani sunt singurii bani pe care copiii îi pot folosi în Destiny Park. Ei sunt în bancnote de 1, 5, 10 şi 20 MagicBani. La intrare, copiii primesc un CEC de 50 de MagicBani pentru o intrare standard. Pentru o intrare de 1 zi primesc 100 de MagicBani. Primul lucru pe care trebuie să îl facă este să transforme CEC ul în cash.
Destiny Park are parteneriate cu şcoli private, însă aşteaptă cereri şi din partea şcolilor de stat pentru a desfăşura „şcoala Altfel“. De asemenea, pot fi organizate petreceri pentru zile de naştere.
Napolact - brand partner al Destiny Park
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro