Peste 50 de cereri de înregistrare a mărcii "Je suis Charlie" au fost depuse în Franţa
Institutul naţional pentru proprietate intelectuală (INPI) din Franţa a primit peste 50 de cereri de înregistrare a mărcii "Je suis Charlie" după atentatul comis miercuri la săptămânalul satiric francez Charlie Hebdo, relatează Le Figaro, în ediţia electronică.
Logoul "Je suis Charlie", trei cuvinte scrise cu alb şi gri pe fond negru este de mai multe zile obiectul unor tentative de exploatare mercantilă. Una dintre primele solicitări depuse la INPI se referă la clasa de produse "aparate şi instrumente ştiinţifice", care înglobează, între altele, balanţe, extinctoare şi tocuri pentru ochelari.
Procedura de înregistrare a unei mărci la INPI costă 200 de euro o cerere online şi 225 de euro o solicitare scrisă, incluzând până la trei clase de produse sau servicii. Fiecare clasă suplimentară - din totalul de 45 - costă 40 de euro.
Înregistrarea unei mărci durează de obicei mai multe luni, a precizat institutul, subordonat Ministerului Economiei.
Numeroase produse - tricouri, autocolante, insigne - cu celebrul logo sunt deja puse în vânzare pe platforme online. Unele dintre aceste platforme, cum ar fi eBay sau Amazon, au promis să plătească săptămânalului comisioanele care le revin din vânzări.
Franţa a trăit 53 de ore de coşmar, de la atentatul comis miercuri la redacţia pariziană a publicaţiei Charlie Hebdo până la luarea de ostatici sângeroasă de vineri, dintr-un magazin evreiesc din Paris.
În total, 17 persoane au murit în această serie de atacuri comise de fraţii Kouachi şi de Amedy Coulibaly, trei jihadişti francezi, care au afirmat că s-au coordonat şi care au fost ucişi de forţele de ordine vineri seara.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro