GECAD a investit 1,5 milioane de euro într-un start-up fondat de foşti angajaţi Google, Amazon, Rackspace şi Apple
GECAD Group a investit 1,5 milioane de euro în start-up-ul Gluru, companie londoneză fondată de câţiva foşti angajaţi ai Google, Amazon, Rackspace şi Apple. Compania va dezvolta aplicaţii construite pe o platformă ce învaţă modul individual de lucru al utilizatorului pe baza activităţilor de zi cu zi.
GECAD Group a condus runda de investiţii de tip seed care a asigurat companiei Gluru 1,5 milioane de dolari înainte de lansarea pe piaţă a primei aplicaţii. La această rundă de investiţii au participat şi business angels precum fostul CTO al Shazam, Chee Wong, care s-a alăturat şi Consiliului Director.
“Am încredere că echipa din spatele Gluru, un mix rar de inovaţie şi experienţă dovedită în industria tehnologică internaţională, va crea un segment nou de piaţă, complet revoluţionar. Prin această platformă, Gluru va transforma modul în care interacţionăm cu datele şi beneficiem de ele”, a declarat Radu Georgescu, founding partner al GECAD Group. Gluru propune o suită de aplicaţii construite pe o platformă sofisticată care învaţă modul individual de lucru al utilizatorului pe baza activităţilor sale zilnice şi găseşte, organizează şi livrează acele fişiere de care utilizatorul are nevoie la un moment dat.
Gluru Assistant, prima din suita de aplicaţii, va fi disponibilă în cursul acestui trimestrul. Prin funcţiile sale de explorare, Gluru ajută utilizatorul să economisească până la o săptămână întreagă dintr-un an.
“Gluru va face pentru datele tale personale şi de business ceea ce Google Now încearcă să facă în domeniul datelor web – acces instantaneu la informatiile de care ai nevoie, o continuă învăţare şi adaptare la modul tău de lucru pentru a previziona şi a livra oricând datele de care ai nevoie”, declară Tim Porter, fondator şi CEO la Gluru.
Fondurile atrase ca investiţie vor fi utilizate pentru a accelera creşterea Gluru prin extinderea echipei, accelerarea dezvoltării de produs şi a parteneriatelor cu alte platforme, precum şi pentru a extinde infrastructura operaţională a companiei, echipele de vânzări, marketing şi comunicare, potrivit reprezentanţilor companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro