Peste 70% din comenzile online înregistrate de 17 retaileri sunt plătite la livrare
Studiul realizat de Postis, companie care oferă management integrat al livrărilor, şi InsightOut, firmă de data science, arată faptul că peste 70% din comenzile online înregistrate la jumătate dintre cei 35 de retaileri analizaţi sunt plătite cash la livrare.
♦ Postis, companie care oferă management integrat al livrărilor, şi InsightOut, firmă de data science, au realizat un studiu prin care analizează comportamentul în online al consumatorilor.
Studiul realizat de Postis, companie care oferă management integrat al livrărilor, şi InsightOut, firmă de data science, arată faptul că peste 70% din comenzile online înregistrate la jumătate dintre cei 35 de retaileri analizaţi sunt plătite cash la livrare. În pofida faptului că acest procent a scăzut de la începutul pandemiei, oamenii preferă în continuare această modalitate de plată.
Procentul de refuz al pachetelor este mai mare în cazul comenzilor la care plata se face la livrare, iar această decizie poate fi influenţată de timpul de livrare, manipularea şi comunicarea curierului, disponibilitatea şi tipul de produs. Fără un angajament al clientului pe care să îl fi făcut în momentul achiziţiei, este mai uşor să refuze comanda la livrare.
Postis şi InsightOut au realizat un studiu prin care au analizat comportamentul în online al consumatorilor. În studiu au fost analizate date end-to-end care acoperă peste 15 milioane de accesări la 35 de retaileri, care au fost traduse prin jumătate de milion de comenzi.
O altă concluzie a studiului arată faptul că retailerii care pun mai mult preţ pe calitatea livrării atunci când aleg compania livratoare au o rată cu 28% mai mică în privinţa refuzurilor.
„Pentru a îmbunătăţi calitatea livrării, comercianţii cu amănuntul trebuie să aibă cel puţin două opţiuni de companii de curierat şi să fie dispuşi chiar să plătească mai mult în unele cazuri. Cu toate acestea, costul total de transport va creşte cu mai puţin de 1%, cu beneficiile unei rate mai mici de refuz care depăşesc drastic aceste costuri. În plus, calitatea îmbunătăţită a livrării are un impact semnificativ asupra percepţiei clienţilor, în cazul clienţilor care îşi primesc comenzile mai repede există o şansă mai mare să ofere un feedback pozitiv asupra procesului de livrare“, se arată în studiu.
Piaţa de e-commerce din România ocupă locul 50 la nivel global, cu o valoare de 3 mld. dolari în 2020, fiind în faţa Bangladeshului şi sub piaţa de comerţ online din Singapore, conform datelor platformei de analiză ecommerceDB.com.
Creşterea pieţei de e-commerce a avut un efect puternic asupra sectorului de livrări de pe plan local, care a înregistrat o creştere de circa 20% anul trecut. E-commerce-ul a fost motorul de creştere al pieţei de curierat, iar volumele coletelor au crescut semnificativ din această zonă. Comerţul online se află pe un trend pozitiv de câţiva ani, însă în pandemie a cunoscut o creştere impresionantă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro