Piaţa cafelei a crescut în valoare cu 20% în ultimii cinci ani, dar consumul este mai mic decât în 2014
Vânzările de cafea în retail au ajuns anul trecut la 403 milioane de euro, în creştere cu aproape 7% faţă de anul precedent, arată datele European Coffee Federation, care citează compania de cercetare de piaţă Euromonitor. În volum, vânzările din supermarketuri, hipermarketuri şi chioşcuri au fost şi ele pe o pantă ascendentă, dar cu un procent mai mic.
Astfel, în retail s-au vândut în 2018 peste 35.500 de tone de cafea, mai mult cu 3,8% faţă de anul anterior. Pe de altă parte, faţă de acum cinci ani, consumul s-a redus. În 2014, datele Euromonitor arătau că românii cumpărau din magazine peste 39.000 de tone de cafea, adică în jur de 2 kilograme per capita.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro