Piaţa cafelei a crescut în valoare cu 20% în ultimii cinci ani, dar consumul este mai mic decât în 2014
Vânzările de cafea în retail au ajuns anul trecut la 403 milioane de euro, în creştere cu aproape 7% faţă de anul precedent, arată datele European Coffee Federation, care citează compania de cercetare de piaţă Euromonitor. În volum, vânzările din supermarketuri, hipermarketuri şi chioşcuri au fost şi ele pe o pantă ascendentă, dar cu un procent mai mic.
Astfel, în retail s-au vândut în 2018 peste 35.500 de tone de cafea, mai mult cu 3,8% faţă de anul anterior. Pe de altă parte, faţă de acum cinci ani, consumul s-a redus. În 2014, datele Euromonitor arătau că românii cumpărau din magazine peste 39.000 de tone de cafea, adică în jur de 2 kilograme per capita.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro