Piaţa comerţului electronic: cca 1 mld. euro
Ponderea comerţului electronic din întreaga piaţă de retail din România (vânzări de produse şi servicii online) a fost în 2012 de doar 2% în România, faţă de 6% în Cehia sau 4% în Polonia, însă acest lucru arată că există un potenţial important de creştere, potrivit datelor din raportul anual al grupului sud-african Naspers, acţionarul majoritar al eMag.
"Întregul retail online - de la mâncare până la maşini, cărţi, mobilă, electronice, electrocasnice - a avut anul trecut o pondere de 2% - circa un miliard de euro - raportat la întreaga piaţă de retail, cu o valoare de circa 50 de miliarde de euro", spune Iulian Stanciu, director general al eMag. "Pe piaţa electroIT ponderea vânzărilor online este de 20%, iar din întreaga piaţă este de doar 2%. Potenţialul de a creşte vânzările online pe alte categorii de produse este foarte mare", estimează Stanciu.
Grupul Naspers a cumpărat anul trecut 70% din eMag cu 93 mil. euro, potrivit datelor din raportul anual, şi a avut venituri de 3,7 mld. euro, în creştere cu 27%, în anul fiscal încheiat la 31 martie 2013.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro