Piaţa de modă e luată cu asalt de branduri turceşti. LC Waikiki este cel mai important actor turc din moda românească, cu zeci de magazine şi afaceri de 300 mil. lei, dar şi branduri precum Koton sau D’s Damat s-au extins puternic. „Sunt susţinute de statul turc.“
Piaţa locală de modă e dominată de branduri străine care au venit treptat în România, unde au găsit apetit pentru trenduri şi interes pentru haine şi încălţări, piese pe care românii cheltuie anual circa 5 mld. euro.
Piaţa locală de modă e dominată de branduri străine care au venit treptat în România, unde au găsit apetit pentru trenduri şi interes pentru haine şi încălţări, piese pe care românii cheltuie anual circa 5 mld. euro. Ultimul trend în retailul de fashion îl reprezintă venirea companiilor de profil din Turcia.
„În afară de companiile poloneze care au asaltat România, mai sunt şi companiile din Turcia, care sunt susţinute foarte mult de statul turc“, spune Adrian Câzu, director de magazine al retailerului de încălţăminte Benvenuti, unul dintre cei mai importanţi actori din sector. Benvenuti e o afacere antreprenorială românească.
LC Waikiki este cel mai important actor turc din moda românească, cu zeci de magazine şi afaceri de 300 mil. lei. Alte câteva nume din aceeaşi ţară care deja sunt active în România sunt Koton şi AC&Co. Turcia este o ţară cunoscută ca un mare producător de haine, un producător cu experienţă şi forţă de muncă ieftină.
Doar că, spre deosebire de România, în această ţară s-au dezvoltat şi mulţi retaileri care „au profitat” de această producţie, pe când local fabricile au ales să facă doar lohn, motiv pentru care, în timp, multe unităţi s-au închis.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro