Plus 17% pentru Cemacon în primele trei trimestre
În primele nouă luni din 2015, producătorul de blocuri ceramice Cemacon a depăşit cu un milion de lei cifra de afaceri netă pe întreg anul 2014.
Cemacon a încheiat primele trei trimestre din 2015 cu o creştere de 17% a cifrei de afaceri nete, bazată, în principal, pe creşterea vânzării de cărămidă, depăşind astfel pragul de 56 milioane lei la nouă luni. Pe fondul performanţei operaţionale şi al reflectării contabile a restructurării creditelor, compania a încheiat primele nouă luni cu un profit net de 15,97 milioane lei.
“După primele nouă luni, am depăşit cifra de afaceri netă pe întreg anul 2014. Redeschiderea facilităţii de producţie de la Zalău ne-a permis să creştem volumele totale vândute. Avem certitudinea că profitul operaţional va creşte în 2015 comparativ cu 2014”, a declarat Liviu Stoleru, director general şi preşedinte al consiliului de administraţie Cemacon.
Creşterea vânzărilor a fost posibilă datorită cantităţilor suplimentare obţinute prin reoperarea fabricii Cemacon de la Zalău, care a determinat creşterea capacităţii totale de producţie cu 30%. Fabrica de la Recea, inaugurată în 2010, a funcţionat la capacitate maximă. În al treilea trimestru, a continuat îmbunătăţirea nivelului marjelor de vânzare odată cu consolidarea poziţionării premium a produselor Evoceramic. Şi vânzarea de buiandrugi ceramici a crescut în 2015 şi a contribuit la atingerea nivelului de 56 milioane de lei al cifrei de afaceri nete.
2015 este anul în care s-a finalizat restructurarea Cemacon. “Definitorie pentru evoluţia Cemacon în 2015 este finalizarea restructurării companiei. Am reuşit să implementăm şi să ne atingem toate obiectivele asumate în faţa acţionarilor şi a băncii creditoare”, a precizat Liviu Stoleru.
Obiectivele Cemacon pentru 2015 includ consolidarea şi dezvoltarea afacerii, prin creşterea cifrei de afaceri cu 35% faţă de anul anterior şi un nivel al profitului operaţional de minim 17%, atingerea unei cote de piaţă naţionale de 18% şi creşterea atractivităţii companiei în rândul investitorilor prin obţinerea de profit net la sfârşitul anului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro