Plus 28% pentru Ambient în 2011
Ambient, companie românească cu activităţi în domeniul comerţului cu materiale de construcţii, finisaje şi amenajări interioare a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 135 milioane de euro, cu 30 milioane de euro mai mare comparativ cu valoarea aferentă anului 2010
Procentual, cifra reprezintă o creştere de 28% faţă de valoarea cifrei de afaceri din 2010 (105 milioane de eur), ca urmare a procesului de repoziţionare a business-ului şi a strategiei demarate în 2009.
Dacă anul 2009 a reprezentat pentru Ambient momentul asumării deciziei de a restructura businessul, în 2011 compania a depăşit chiar estimările de 15% creştere, realizate la începutul anului trecut.
,,Ambient a reuşit să îşi menţină stabilitatea (...) în contextul în care creşterea nu s-a bazat pe extinderea lanţului comercial. Am decis că este mai corect şi mai profitabil să continuăm toate procesele în linia planului strategic pentru a avea un viitor stabil", declară Ioan Ciolan, directorul general şi fondatorul Ambient. În 2012, pe 3 februarie, Ambient a împlinit 19 ani de existenţă pe piaţa din România. Pe 3 mai compania a deschis un nou centru comercial în Braşov, acesta fiind un concept dedicat braşovenilor care renovează sau construiesc.
Ambient este o companie cu capital integral românesc, a cărei principală activitate este comercializarea materialelor de construcţii, finisaje şi amenajări interioare. Înfiinţată în 1993, compania a inaugurat, conform reprezentanţilor companiei, primul magazin de profil do-it-yourself din România, în aprilie 2002, la Sibiu. Ambient acoperă centrul ţării cu o reţea de 14 centre comerciale şi 2 depozite logistice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro