Plus un milion
Samsung tinteste pentru acest an o cota de piata de 18-20% din vanzarile de telefoane mobile in Polonia. In valori absolute, asta ar insemna ca va vinde, pana la sfarsitul lui 2006, peste 1,3 milioane de aparate, cu un milion mai multe decat anul trecut.
Samsung tinteste pentru acest an o cota de piata de 18-20% din vanzarile de telefoane mobile in Polonia. In valori absolute, asta ar insemna ca va vinde, pana la sfarsitul lui 2006, peste 1,3 milioane de aparate, cu un milion mai multe decat anul trecut. "Ne-am adaptat oferta la conditiile locale si la asteptarile operatorilor. Ne-am intarit marketingul si distributia", a declarat pentru cotidianul Puls Biznesu Wojciech Wasilewski, sales & marketing director al diviziei de telefoane mobile al producatorului coreean din Polonia.
In primele opt luni ale acestui an, Samsung a vandut in Polonia 0,8 milioane de aparate, asteptarile de la ultimul trimestru, de regula cel mai bun din an, fiind foarte mari. In prezent, Samsung se bate cu Sony Ericsson pentru pozitia a doua de pe piata poloneza, in timp ce Nokia, cu o cota de 30%, are un avans considerabil in fata celor doi rivali. Anul viitor pozitia Samsung ar putea fi amenintata si de Motorola, pentru ca ofertele celor doua companii prezinta destule asemanari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro