Porche România comunică conceptul de service-uri Volkswagen Direct Express
Pentru posesorii de autoturisme Volkswagen mai vechi de minimum cinci ani, Porche România comunică, alături de Infinit Agency, noul concept se service-uri „Volkswagen Direct Express”, destinat posesorilor de maşini ieşite din garanţie.
Conceptul de service Volkswagen Direct Express este implementat deja în trei regiuni din ţară şi urmează extinderea la nivel naţional. Comunicarea constă într-o campanie targetată pe cele trei regiuni cu scop de creştere awarness, dar şi de informare privind serviciile oferite clienţilor precum: acces rapid la service, accesorii originale sau expertiză tehnică VW.
„Pentru noi este un an strategic în ceea ce priveşte marketarea serviciilor de marca after-sales pentru că am putut să ieşim în piaţă cu o alternativă care să ne fidelizeze clienţii post-garanţie. Colaborarea cu Infinit ne-a provocat un pic curajul strategico-creativ şi sunt bucuros că am ales să scriem împreună acest capitol important din povestea Direct Express”, spune Dumitru Bolba, Sales Service, Parts and Accessories Manager, Porsche România.
„Când vorbim de service auto de marcă, challenge-ul – al tuturor jucătorilor din piaţa auto- este acela de a fideliza clientul care a ieşit din perioada de garanţie. Rolul nostru a fost să înţelegem ce îi face pe clienţi să renunţe la service-ul de cartier, iar printr-o comunicare relevantă şi în spiritul brandului să le schimbăm percepţia. Volkswagen ne-a făcut treaba mai uşoară pentru că soluţia vine, în primul rând, din produs. (...) Aşa a luat naştere umbrela de comunicare „Noi suntem altfel” sub care seria de execuţii vin să demonstreze avantajele Direct Express”, spune şi Alice Gavril, head of new business & strategy, Infinit Agency.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro