Povestea impresionantă a unui tânăr de 21 de ani care a ajuns de la vinde abţibilduri pentru a face ceva bani până la a câştiga sute de mii de dolari
În urmă cu trei ani, Jason Siu era un elev de liceu care vindea abţibilduri de 3 dolari pe Snapchat pentru a strânge bani cu care să investească în maşina sa, scrie CNBC.
Astăzi, aceeaşi afacere, mai nou denumită Invalid.jp, îi aduce peste 500.000 de dolari pe an. Încă mai vinde autocolante, alături de accesorii auto strălucitoare, de la oglinzi retrovizoare cu LED-uri la suporturi pentru pahare, viziere şi plăcuţe de înmatriculare.
Siu, acum un student de 21 de ani la Universitatea din Hawaii la Manoa, cumpără cantităţi importante din această marfă, le personalizează cu panouri luminoase sau cu desene făcute în casă şi le revinde pentru a obţine profit. În urmă cu câteva luni, a închiriat un depozit care să servească drept centru de operaţiuni al afacerii, spune el. Înainte de asta, a condus Invalid.jp din apartamentul de 1.000 de metri pătraţi cu două dormitoare al părinţilor săi din Honolulu.
El estimează că a încasat aproximativ 400.000 de dolari de la începutul afacerii sale. O parte din ei provin din promovarea pe TikTok. Un videoclip popular al autocolantelor luminoase de la Invalid.jp, postat în 2022, a dus la vânzări de 38.000 de dolari într-o singură zi.
Siu nu aduce zeci de mii de dolari în fiecare zi, aşa că, în ultimii doi ani, a învăţat, de asemenea, cum să facă afacerea sa fie profitabilă în mod constant, bazându-se adesea pe reclamele din social media pentru a ajuta la ridicarea pragului de venituri al Invalid.jp.
La început, tânărul nu încasa mai mult de 100 de dolari din vânzări şi nici nu achiziţiona marfă mai scumpă de 20 de dolari. Cu toate acestea, el a investit mult timp în realizarea unor clipuri de promovare, iar când cererea pentru produsele lui creştea, banii au început să vină.
Pentru cei ce se află la început de drum într-un business, Siu recomandă ca antreprenorii să „scaneze” platforme precum Amazon şi TikTok pentru a verifica trendurile şi pentru a putea face ajustări când vine vorba de cererea de produse.
„Cel mai important lucru este persistenţa şi răbdarea. Când am început aveam deja un job obişnuit cu program de la 9 la 5 şi mă gândeam că dacă abordez un side-job voi lucra mai puţin. Realitatea e că am început să lucrezi şi 24 de ore pe zi. Nu există nicio scurtătură, trebuie doar să faci eforturi să găseşti produsul potrivit şi să fii creativ cu clipurile sale”, a declarat Siu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană