Povestea Malaysia Airlines. Câte avioane mai are compania care administra zborurile MH370 şi MH17, în care au murit 537 de oameni

Postat la 24 iulie 2014 68 afişări

Malaysia Airlines, cea mai importantă companie aeriană malaeziană, a trecut prin numeroase etape, de la începuturile îndrăzneţe din perioada interbelică până la tragediile din acest an, care o împing spre faliment.

Povestea Malaysia Airlines. Câte avioane mai are compania care administra zborurile MH370 şi MH17, în care au murit 537 de oameni

 Istoria aviaţiei malaeziene începe cu Wearne's Air Service, o companie fondată de doi australieni, care avea o flotă formată dintr-un singur aparat de zbor, un de Havilland DH.89 Dragon Rapide, şi efectua trei curse pe săptămână, între Singapore şi Penang, ambele aflate sub control britanic. În acest context, Alfred Holt, inginer, proprietar de nave şi industriaş englez, a realizat că o nouă companie s-ar putea dezvolta aproape fără concurenţă.

O iniţiativă comună între firma sa, Ocean Steamship Company, Straits Steamship Company şi Imperial Airways, una dintre companiile aeriene deţinute de coroana britanică, a dus la formarea Malayan Airways Limited, în 1937. Primul zbor comercial avea să aibă loc zece ani mai târziu însă, în 1947, după încheierea celui de-Al Doilea Război Mondial.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/povestea-malaysia-airlines-cate-avioane-mai-are-compania-care-administra-zborurile-mh370-si-mh17-in-care-au-murit-537-de-oameni-12968360
12968360
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.