Pragul celor 3 milioane

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 18 decembrie 2013 224 afişări

Bilka Steel, cel mai important producător român de învelitori metalice (ţiglă metalică), a vândut în 11 luni din 2013, 3 milioane de mp de ţiglă metalică. Volumul a înregistrat o creştere de 50 de procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012.

Pragul celor 3 milioane

Încă din 2009 când au ajuns pe casele românilor primele panouri de ţiglă metalică produse la Braşov, sub marca Bilka Steel, compania a înregistrat constant creşteri cu procente de două cifre. ”În primul an complet de prezenţă pe piaţa autohtonă ca producător, am reuşit să vindem aproximativ 700.000 mp. Asta se întâmpla în 2009. Când am încheiat anul trecut cu vânzări de peste 2 milioane de mp de învelitori metalice, am ştiut că se poate mai mult şi ne-am propus să creştem în volum cu 25 de procente. La sfârşitul lunii octombrie ne depăşisem deja obiectivul. Dacă anul trecut am reuşit să doborâm recordul înregistrat de un alt producător autohton, anul acesta ne-am doborât propriul record. Nimeni nu s-a apropiat vreodată în România de o asemenea cantitate de ţiglă metalică vândută”, declară Horaţiu Ţepeş, proprietar Bilka Steel.

Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor a avut-o ţigla metalică Clasic: aproximativ 45%. În materie de culoare, anul acesta, compania a înregistrat o creştere pentru nunaţele închise: maro, ciocolatiu şi negru. Doar 5% din românii care şi-au acoperite casele cu ţiglă metalică Bilka, au optat pentru culori îndrăzneţe ca albastru sau verde. O surpriză au făcut culorile mate, care au reprezentat aproximativ 50% din volumul vânzărilor - 1,5 milioane mp.

”Faptul că românii optează pentru nunaţe de maro şi ciocolatiu, în condiţiile în care acestea sunt şi nuanţele cele mai des întâlnite pentru decorarea locuinţelor la exterior, consider că este un semn de maturizare a consumatorului. Acesta respectă comunitatea din care face parte. Un alt semn de maturizare a consumului în România este faptul că peste 80% din clienţi optează pentru un sistem complet de acoperiş, care cuprinde pe lângă învelitoarea metalică, sistemul pluvial, opritorii de zăpadă şi alte accesorii. Aşa se întâmplă şi în ţările din Vestul Europei”, declară Horaţiu Ţepeş.

2013 a reprezentat cel mai bun an pentru companie, care a înregistrat în primele 11 luni o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei, în creştere cu 41 procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2012. Pentru sfârşitul lui 2013 reprezentantul Bilka estimează o creştere similară cu cea înregistrată la 11 luni, cu vânzări de aproximativ 3,2 milioane mp de ţiglă metalică.

”Ne-am menţinut poziţia de lideri pe piaţa autohtonă de învelitori metalice şi vom încheia anul cu peste 3,2 milioane de mp de învelitori vândute”, precizează Horaţiu Ţepeş. Compania a avut în 2012 afaceri de 74 milioane de lei. Pe lângă producătorul Bilka Steel, alte două companii activează în domeniul construcţiilor: HG Construct cu sediul în Făgăraş şi Bilka Transilvania cu sediul în Cluj care se ocupă de distribuţia şi montajul produselor marcă proprie.

Fabrica din Braşov, cu linii complet automatizate, are în prezent halele de producţie care acoperă o suprafaţă de peste 17.500 mp. Pe poarta fabricii au ieşit doar anul trecut peste 2 milioane mp de ţiglă metalică.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
prag,
crestere,
producator,
brasov,
case,
fabrica
/actualitate/pragul-celor-3-milioane-11788627
11788627
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.