Primele semne ale căderii pieţei auto la nivel european: Ford România nu prelungeşte contractele pentru circa 200 de angajaţi recrutaţi pe o perioadă limitată
Ford România nu va prelungi contractele de muncă încheiate pe o perioadă limitată de timp, în contextul în care piaţa auto de la nivel european continuă să se contracte din cauza pandemiei de coronavirus.
"Compania noastră revizuieşte constant nevoile de angajare pe baza cererii pieţei şi a eficienţei procesului de producţie. Având în vedere situaţia actuală a industriei in care operam, confirmam faptul că o parte dintre contractele individuale de muncă pe perioadă determinata ale unor angajati de la fabrica Ford de la Craiova nu vor fi prelungite. Din raţiuni de confidenţialitate, nu putem furniza informaţii suplimentare”, au spus oficialii Ford România.
Americanii au ajuns la peste 6.600 de angajaţi la Craiova la începutul acestui an, după ce în 2019 au derulat o amplă campanie de recrutare prin care au angajat 1.700 de noi oameni în ultimul an. Potrivit datelor din piaţă, contractele a 200 de angajaţi nu vor fi prelungite odată ce au ajuns la final.
Decizia vine în contextul în care uzina de la Craiova produce în continuare atât maşini, SUV-urile Puma şi EcoSport cât şi motorul EcoBoost în două schimburi, faţă de trei în perioada de dinainte de pandemie. Astfel, faţă de peste 1.000 de maşini produse pe zi, sunt asamblate circa 600-700 de unităţi, iar 1.600 de angajaţi încă sunt în şomaj tehnic.
Mai mult, analiştii se aşteaptă ca în acest an piaţa auto europeană să scadă cu 20-30% faţă de anul trecut, în special din cauza restricţiilor impuse de pandemie în primăvară, dar şi pe fondul crizei economice provocate de aceasta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro