Primul producător român atacă piaţa luxului cu un magazin în galeriile comerciale ale J.W. Marriott
Producătorul autohton de cămăşi Braiconf se extinde cu un concept store în cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott. Braiconf este primul producător român care întră cu un magazin exclusiv pe galeria The Grand Avenue, alături de brand-uri renumite la nivel internaţional.
Producătorul autohton a ajuns astfel la o reţea de 17 magazine.
”Lansarea magazinului de pe The Grand Avenue demonstrează faptul că astăzi, la 65 de ani de la înfiinţarea acestui brand, suntem pregătiţi să ne extindem pe segmentul de lux atât cu colecţii exclusive, cât şi cu concept store-uri care să impresioneze prin abordarea unică şi prin customer service remarcabil. Aceştia sunt pilonii pe care ne bazăm expansiunea. Strategia este una extrem de simplă – tradiţia se întâlneşte cu regulile contemporane ale retail-ului de fashion şi în acest mod asigurăm continuitatea unui brand românesc de succes. Tocmai pentru a răspunde clienţilor şi nevoilor lor, pe o piaţă extrem de competitivă, le oferim clienţilor noştri şi posibilitatea de a achiziţiona produsele online, pentru că noi credem în modelul omni-channel.”, a declarat Mădălina Drăgan, Director General, în cadrul Braiconf.
Concept store-ul are o suprafaţă de 55 de metri pătraţi din galeria The Grand Avenue şi produse adaptate pieţei: ”Pentru J.W. Marriott am încercat să ne adaptăm gama de produse şi credem că succesul în retail vine tocmai din înţelegerea corectă a nevoilor pieţei. Faptul că putem să dezvoltăm colecţii specifice pentru diferitele puncte de comercializare, cât şi că putem dezvolta servicii personalizate, denotă faptul că suntem pregătiţi să vorbim cu toate tipurile de consumatori. Astfel, noua poziţionare – Pentru domni de toate vârstele – nu este una întâmplătoare, ci reflectă modul în care ştim să dezvoltăm, să vindem şi să ne comunicăm produsele astfel încât să ne adaptăm tuturor segmentelor de piaţă”, a completat Mădălina Drăgan, director general, în cadrul Braiconf.
Compania, listată pe bursă sub simbolul BRCR, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 33,5 milioane de lei, în creştere cu 9%, şi un profit net de 2,2 milioane de lei, mai mare cu 17% faţă de 2013. Încă de la începutul anului, Braiconf şi-a consolidat prezenţa pe piaţa locală prin deschiderea unui magazin nou în Braşov. Astfel, magazinul din J.W. Marriott este cel de-al doilea adăugat pe harta Braiconf anul acesta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro