Producătorul Heineken vede prima scădere a vânzărilor după doi ani
Heineken România, al doilea cel mai mare berar după valoarea vânzărilor, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,16 miliarde de lei ( 254 mil. euro), în scădere cu 4% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Aceasta este prima scădere a businessului companiei în ultimii ani şi vine în condiţiile în care piaţa berii a consemnat o majorare în 2017.
Anul trecut, românii au consumat peste 16 milioane de hectolitri de bere (82 de litri per capita în medie), mai mult cu 2% faţă de anul precedent, conform datelor de la Asociaţia Berarii României.
În plus, brandul Heineken a înregistrat vânzări cu peste 10% mai mari în România în 2017, arată cel mai recent raport al companiei-mamă din Olanda. Acesta este al doilea an consecutiv în care compania înregistrează o creştere de peste două cifre cu cel mai cunoscut brand din portofoliu.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro