Profi a planificat pentru 2016 investiţii de 50 mil. euro, cea mai mare parte în extinderea reţelei
Retailerul Profi a planificat pentru 2016 investiţii de 50 milioane euro, cea mai mare parte a sumei urmând să fie alocată pentru extinderea reţelei, care ar trebui să ajungă anul viitor la 500 de magazine.
Profi are în prezent o reţea locală de 367 de magazine, cel mai nou fiind deschis joi.
"Vrem ca anul viitor să ajungem la 500 de magazine. (...) Unele vor fi construite de la zero, sau vor fi amenajate magazine de tip Lego, proiectul nostru din Timişoara, iar în alte situaţii vor fi de exemplu amenajate la partere de blocuri, deci toate tipurile. Investiţia într-un magazin poate fi de 200.000 - 400.000 euro, în funcţie de starea imobilului", a declarat director general al companiei Profi Rom Food, Daniel Cîrstea, într-o întâlnire cu presa.
Investiţii vor fi făcute şi în remodernizarea magazinelor existente.
În ceea ce priveşte localităţile în care vor fi deschise magazine, Cîrstea spune că "peste tot în România", întrucât "capacităţile logistice permit (companiei, n.r.) să se întindă oriunde".
Şeful Profi Rom Food a precizat că în februarie va dubla capacitatea logistică a companiei.
Acesta estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 550 milioane euro, în creştere cu 40% faţă de anul trecut.
La finele anului 2014, Profi era al 15-lea mare angajator din România şi totodată cel mai mare angajator din vestul ţării. În prezent, reţeaua se apropie de cifra de 8.000 de angajaţi, urcând şi în topul angajatorilor.
Retailerul este deţinut de fondul de investiţii Enterprise Investors.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro