Proiectul care îşi propune să promoveze Bucureştiul la nivel mondial prin social media
Experience Bucharest este cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureştiului, care se va desfăşura în perioada 12-16 Mai 2017 în Bucureşti. Prin intermediul acestuia, Capitala României este promovată la nivel mondial prin intermediul unui număr de 100 persoane influente în mediul online din domeniul călătoriilor şi turismului individual.
Acesta demarează cu organizarea conferinţei „How to promote the capital of Romania”, un eveniment dedicat celor mai bune practici de marketing online internaţional în turism, la care vor participa peste 100 de invitaţi speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnalişti de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmarită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume. Conferinţa va avea loc vineri, 12 mai 2017, între orele 10.00-15.00, la Hotel Radisson Blu din Bucureşti. Participanţii la conferinţă vor afla exemple de conţinut si promovare prin intermediul platformelor de social media.
”Ne bucurăm că vom deschide proiectul Experience Bucharest cu aceasta conferinţa pentru specialişti, la care avem confirmaţi 16 invitaţi speciali internaţionali. Doar aceştia comunică către o audienţă online de peste 5 milioane de persoane. Prin aceasta provocare vom aducem Bucureştiul pe harta destinaţiilor turistice preferate din Europa de Est” spune Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest. Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinaţia preferată din Europa de Est a turiştilor şi călătorilor independenţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro