Radiografia businessului Inditex, proprietarul Zara, în România: Business de 1,7 miliarde de lei, fiecare din cele opt branduri are afaceri în creştere, iar marja de profit merge spre 20%
Grupul spaniol Inditex, controlat de miliardarul Amancio Ortega, a ajuns anul trecut la afaceri de 1,7 mld. lei (370 de milioane de euro) în România, cu aproape 10% mai mult decât în 2017.
Toate cele opt branduri ale ibericilor şi-au majorat businessul în 2018 cu rate cuprinse între 2% (Bershka) şi 33% (Uterque). În continuare Zara, brandul fanion al grupului, este responsabil pentru jumătate din business, alte patru mărci contribuie fiecare cu 150-250 mil. lei la total, iar celelalte trei au afaceri de milioane sau zeci de milioane de lei.
Gigantul din domeniul modei Inditex, care deţine în portofoliu mai multe mărci printre care şi Zara, are în România afaceri de 370 de milioane de euro, ceea ce înseamnă că piaţa locală contribuie cu mai puţin de 2% la businessul total care a ajuns la 26,1 mld. euro anul trecut. Totuşi, afacerile din România cresc mai rapid, cu aproape 10% în 2018, faţă de doar 3% la nivel mondial, semn că piaţa locală devine tot mai importantă pentru grup.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro