Responsabili de crestere
In viziunea firmelor de echipamente frigorifice, principalii factori de crestere ai pietei sunt:
In viziunea firmelor de echipamente frigorifice, principalii factori de crestere ai pietei sunt:
RETAIL: Dezvoltarea lanturilor de magazine ale retailerilor autohtoni si internationali.
PRODUCATORI ROMANI: Producatorii romani din industria alimentara a trebuit sa se adapteze pentru a face fata cerintelor retailerilor intrati pe piata si trebuie sa se modernizeze pentru a corespunde standardelor impuse de aderarea la UE.
INVESTITII STRAINE: Prezenta lanturilor internationale de retail, precum si procesul de aderare, a adus noi investitii din partea unor companii straine care incep activitati de productie in tara.
PIATA IMOBILIARA: Cu investitii estimate de cinci miliarde de euro, dezvoltarile imobiliare vor fi un client important pentru producatorii si comerciantii de aer conditionat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro