Retailerii încep să anunţe campanii de Black Friday. evoMAG merge şi în acest an pe o campanie care va dura o lună de zile
evoMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online locali, care a preluat în acest an şi pachetul majoritar de acţiuni al rivalului elefant.ro, va organiza şi în acest an campanii promoţionale de vânzări pe durata unei luni de zile, care sunt plasate sub umbrela „Black Friday”.
evoMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online locali, care a preluat în acest an şi pachetul majoritar de acţiuni al rivalului elefant.ro, va organiza şi în acest an campanii promoţionale de vânzări pe durata unei luni de zile, care sunt plasate sub umbrela „Black Friday”.
„Evenimentul de reduceri Black Friday se va desfăşura în perioada 27 octombrie – 27 noiembrie, cu reduceri de până la 75%. Perioada de Black Friday va fi împărţită în 4 valuri de reduceri, fiecare incluzând şi produse diferite ce vor fi disponibile la preţuri reduse. Cele mai mari reduceri vor fi la televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc”, conform companiei.
La finalul campaniei din 2022, evoMAG a anunţat că peste 23% din vânzările din campania de Black Friday au fost generate de comenzile corporate. „Companiile au văzut în campania de reduceri o oportunitate de actualizare a echipamentelor utilizate în desfăşurarea activităţii.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro