Retailerul internaţional de haine Colin’s deschide un nou magazin în urma unei investiţii de aproape jumătate de million de euro
Retailerul internaţional de îmbrăcăminte Colin’s a anunţat astăzi deschiderea celui de-al 7-lea magazin al reţelei din România în centrul comercial Ploieşti Shopping City. Acesta este rezultatul unei investiţii de 450.000 de euro.
Spaţiul este primul din România ce beneficiază de un nou concept de amenajare, fiind cea mai importantă unitate a lanţului din afara Bucureştiului. Magazinul ocupă o suprafaţă de aproape 600 mp şi este situat pe artera comercială principală a mall-ului din Ploieşti.
„Deschiderea magazinului reprezintă un pas important în strategia de dezvoltare a brandului din următorii doi ani, ce îşi propune extinderea în centre comerciale de interes strategic care oferă trafic şi vizibilitate crescute, aşa cum este Ploieşti Shopping City. Ne propunem ca până la sfârşitul lui 2016 să investim 20 milioane de dolari în România şi să extindem reţeaua până la 25 de unităţi.”, a declarat Alparslan Varol, Country Manager Colin’s.
Inaugurat în Istanbul în anul 1983 ca primul brand al grupului Eroğlu Holding, Colin’s este prezent în peste 600 de magazine în 38 de ţări, de la Rusia şi Turcia până la ţări din Europa şi America.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană