Reţeaua de cofetării Cuptorul Moldovencei va deschide un nou magazin sub brandul Glazurai şi va investi 200.000 de euro în laboratoare
Reţeaua de cofetării Cuptorul Moldovencei, fondată de antreprenoarea ieşeană Nicoleta Hriţcu, se va extinde cu o nouă unitate sub brandul Glazurai, în 2020. Noua cofetărie Glazurai din Iaşi va fi rezultatul unei investiţii de 40.000 de euro şi va crea cinci noi locuri de muncă. Nicoleta Hriţcu afirmă că noul magazin Glazurai va fi deschis cel mai probabil în jurul datei de 14 februarie.
De asemenea, antreprenoarea va investi 200.000 de euro în o nouă hală ce va integra cele două laboratoare ale brandului Cuptorul Moldovencei. Mutarea celor două laboratoare va avea loc până în luna aprilie a anului viitor, după cum afirmă Nicoleta Hriţcu.
Antreprenoarea adaugă că anul acesta compania va ajunge la o cifră de afaceri de 2.5 milioane de euro, înregistrând o creştere de 150% faţă de valoarea înregistrată în 2018, cea de 1 milion de euro.
Afacerea Cuptorul Moldovencei din Iaşi a fost fondată în 2012 şi constă în două laboratoare de producţie şi şase puncte de desfacere, dintre care unul este sub brandul Glazurai. Compania are 60 de angajaţi şi un flux de peste 1.000 de clienţi pe zi, potrivit datelor furnizate de companie.
Lanţul de cofetării creează şi vinde deserturi tradiţionale moldoveneşti, prăjituri cunoscute în România, dar şi produse originare din Republica Moldova.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro