Reţeaua de sănătate Regina Maria lansează o platformă de consultaţii medicale online
În contextul generat de evoluţia pandemiei COVID-19 şi în acord cu măsurile impuse de către autorităţi, Reţeaua de sănătate Regina Maria le asigură abonaţilor posibilitatea de a accesa în continuare serviciile medicale de care au nevoie, prin platforma online Clinica Virtuală. Noul serviciu, dezvoltat împreună cu Microsoft România, le oferă pacienţilor posibilitatea de a beneficia de consultaţii medicale de acasă, oferind cea mai apropiată alternativă de cea clasică, încurajând astfel comportamentul de responsabilitate şi izolare impus de către autorităţi.
Consultaţiile online sunt urmate de un raport medical complet care conţine, după caz, şi indicaţii de tratament acceptate în farmacii pentru procurarea reţetelor prescrise. Consultaţia este salvată în dosarul medical al abonatului, asigurând astfel continuitatea urmăririi medicale a pacientului. Momentan, serviciul beneficiază de disponibilitatea a peste 100 de medici, din numeroase specialităţi precum medicină internă, gastroenterologie, ORL, endocrinologie, pediatrie, dermatologie, psihologie pediatrică şi consiliere nutriţie. În perioada imediat următoare capacitatea Clinicii Virtuale Regina Maria va creşte considerabil, pe măsură ce mai mulţi medici din Reţea îşi vor muta activitatea din cabinete în online.
„În cele mai grele perioade, medicina rămâne un domeniu vital, care trebuie să se adapteze, cu agilitate şi responsabilitate, la toate provocările – chiar şi la cele cu care ne confruntăm toţi pentru prima dată. Suntem alături de pacienţii şi abonaţii noştri, pentru care am dezvoltat într-un timp extraordinar de scurt cea mai complexă soluţie medicală virtuală de pe piaţă, conectată la istoricul medical al fiecărui pacient, cu consultaţii şi recomandări care vor fi la rândul lor salvate în dosarul medical electronic al pacienţilor. În acest fel, asigurăm continuitatea îngrijirii medicale chiar şi pe perioada izolării, pentru că sănătatea nu poate fi pusă pe pauză.”, declară Fady Chreih, CEO Reţeaua de sănătate Regina Maria.
Clinica Virtuală Regina Maria poate fi accesată de către abonaţi fără niciun cost suplimentar, conform abonamentului, direct din aplicaţia „Contul meu”, atât din browserul calculatorului, cât şi din aplicaţia mobilă. Discuţia cu medicul va fi facilitată de Microsoft Teams, aplicaţie care se poate descărca gratuit înainte de consultaţie.
„Sunt momente în care fiecare dintre noi trebuie să contribuie cu cele mai bune abilităţi pe care le deţine la siguranţa şi bunăstarea comunităţilor din care facem parte – şi asta se aplică la fiecare dintre noi, dar şi la companiile şi organizaţiile pe care le reprezentăm. Ultimele două săptămâni, dar şi starea de maximă urgenţă provocată, au însemnat un adevărat efort inspiraţional din partea tuturor celor implicaţi în dezvoltarea şi implementarea acestei soluţii, ajungând de la stadiul de idee la implementare în mai puţin de 10 zile. Este un angajament solid pe care ni l-am însuşit, acela de a oferi infrastructura tehnologică necesară tuturor comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea, sprijinind organizaţiile să realizeze mai mult. Cu această ocazie, efortul nostru s-a concentrat pe sprijinul oferit pacienţilor pentru a primi sfaturi relevante de sănătate şi pe sprijinul oferit medicilor de a oferi îngrijire la distanţă, eliminând în acelaşi timp necesitatea de expunere şi deplasare care pot fi evitate. Să poţi realiza acest lucru este o contribuţie mică, dar importantă, la bătălia continuă pe care profesioniştii noştri o duc în fiecare zi. ”, subliniază Violeta Luca, director general Microsoft România.
Pacienţii vor putea realiza o programare medicală online de pe desktop sau aplicaţia mobilă, dar şi prin Call Center, programarea fiind ulterior confirmată printr-un e-mail cu o invitaţie de întâlnire pe aplicaţia „Teams”. La ora stabilită, atât medicii cât şi pacienţii vor intra în întâlnire, pe „Teams”, pentru o experienţă faţă-în-faţă în timp real, doar dând click pe linkul din invitaţie. Integrarea cu aplicaţia „Medis” asigură că datele personale ale pacienţilor rămân sigure, protejate şi actualizate la zi.
Soluţia de telemedicină lansată de companie a fost lansată cu prioritate pentru abonaţi şi testată într-un proiect pilot, iar în zilele următoare va fi accesibilă gradual tuturor companiilor abonate. În câteva zile, serviciul va deveni disponibil pentru toţi pacienţii Regina Maria, abonaţi sau neabonaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro