Reţeta patronilor de restaurant pentru profituri sigure. De ce e o idee proastă să comanzi vin la pahar
Suntem obisnuiţi să vedem, în meniurile restaurantelor, preţuri de peste 10-15 lei pentru un pahar de vin, pe când o sticlă întreagă este doar de două-trei ori mai scumpă. De ce sunt însă preţurile atât de mari?
Patronii restaurantelor ştiu că vânzarea vinului la pahar aduce un profit uriaş. Chelnerii ştiu şi ei că e mai uşor sa vinzi un pahar decât o sticlă întreagă, clientul având mai puţine optiuni. Dacă doriţi să consumaţi un singur pahar, atunci este alegerea dumneavoastră. Dar dacă iesiţi la masă cu un prieten, atunci este mult mai rentabil să comandaţi o sticlă.
Toată lumea ştie că vinul vândut la pahar este mai scump decât cel vândut la sticlă. În general, preţul unui pahar de vin este egal cu preţul de achiziţie al întregii sticle. Astfel, dacă pentru un pahar de vin trebuie sa plătiţi 15 lei, atunci probabil că acesta este preţul pe care restaurantul l-a plătit pentru toată sticla.
Ar trebui să aveţi în vedere şi faptul că vinul comandat de dumneavoastră poate fi restul dintr-o sticlă cerută de altcineva şi neterminată. Avantajul este că, dacă optaţi pentru o sticlă întreaga de vin, puteţi să o luaţi acasă (dacă, desigur, nu o terminaţi în restaurant).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro