Revino lansează o hartă a producătorilor locali de brânzeturi. Alina Iancu, fondator: În România se poate observa în ultimii ani o maturizare a producţiei de brânzeturi

Autor: Roxana Rosu Postat la 10 iunie 2020 63 afişări

Revino lansează o hartă a producătorilor locali de brânzeturi. Alina Iancu, fondator: În România se poate observa în ultimii ani o maturizare a producţiei de brânzeturi

Numărul producătorilor locali de brânzeturi a crescut în ultimii doi ani, majoritatea fiind în Transilvania, urmată de Bucovina, tot mai mulţi dintre  aceştia fiind atenţi la crearea unui brand propriu.

Platforma Revino a lansat recent o hartă interactivă a producătorilor de brânzeturi, în completarea informaţiilor furnizate despre producţia locală de vin.

„Am identificat până în prezent peste 70 de producători locali ce realizează brânzeturi ambalate şi etichetate, iar căutările continuă. Transilvania are cei mai mulţi jucători, fiind urmată de Bucovina şi apoi de celelalte regiuni”, a precizat Alina Iancu, fondatoarea Revino şi CrameRomania.ro.

Ea spune că pe piaţa din România se simte un interes tot mai mare şi din partea producătorilor de brânzeturi pentru a dezvolta afaceri la standarde occidentale, aceştia punând accent pe de o parte de calitatea produselor şi, pe de alta, pe creionarea unui brand complex şi complet, memorabil, având grijă de toate elementele, de la ambalaj la etichetă şi logo.

„În România se poate observa în ultimii ani o maturizare a producţiei de brânzeturi, focusul fiind pe creşterea calităţii produselor. În timpul călătoriilor întreprinse la cramele din România, am avut ocazia să degust diferite brânzeturi locale şi, în  acelaşi timp, să simt diversitatea şi calitatatea acestora. Fie că au călătorit în afara ţării, fie că s-au documentat local, producătorii de brânzeturi artizanale vin către consumatori cu produse premium ce merită descoperite”.

Brânza artizanală este produsă în loturi mici, manual, folosind cât mai puţină mecanizare. Unii producători s-au specializat pe doar câteva sortimente, pe când alţii au pariat pe un număr mai mare de reţete şi produse.

Distribuţia se face de cele mai multe ori direct din magazinul fabricii, dar micii producători intră tot mai mult şi în retailul tradiţional sau online.

Revino va organiza în toamna acestui an, între 21-22 noiembrie, o ediţie specială a târgului de vinuri, Revino Cheese & Wine Show.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
producatori,
harta,
lansare,
crestere,
producator

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.