Revista Cockaigne se lansează în print şi are un nou creative director, Catrinel Menghia

Autor: Madalina Cerban Postat la 17 iulie 2015 222 afişări

Fotomodelul şi actriţa Catrinel Menghia a fost numită creative director al revistei de lifestyle şi fashion Cockaigne, care a apărut până în prezent online şi care, în luna septembrie, va lansa prima ediţie tipărită.

Catrinel Menghia s-a alăturat începând din luna iulie echipei revistei Cockaigne, în calitate de creative director. Cunoscutul fotomodel internaţional va coordona direcţia artistică a acestei reviste alternative de lifestyle şi fashion din România.

Totodată, Cockaigne, care până acum a putut fi răsfoită online, va face un pas important în luna septembrie, lansând prima ediţie pe print. Pe coperta noului număr se va afla însăşi Catrinel Menghia, într-o ipostază nemaiîntâlnită, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

"Urmăream revista Cockaigne de ceva ani buni şi eram de fiecare dată suprinsă de temele alese şi modul original în care concepte precum «joie de vivre» sau «iconic» erau interpretate de către unii din cei mai importanţi fotografi de la noi din ţară. Atunci când echipa mi-a propus să fiu pe coperta revistei, am acceptat imediat, iar de la discuţii legate strict de cover-ul editorial am ajuns să ne gândim împreună la modul în care revista poate să se dezvolte. Nu a fost deloc suprinzător să ne dăm seama că lucrăm foarte bine în echipă şi am decis împreună ca de la acest număr să coordonez viziunea artistică a revistei. Avem planuri mari, dar cel mai important moment în 2015 este luna septembrie, când revista va intra într-o nouă etapă, sper eu cât mai fructuoasă din punct de vedere artistic", a declarat Catrinel Menghia, creative director al Cockaigne.

"Catrinel Menghia vine cu o mare experienţă internaţională în lumea artistică şi a modei, în special, iar acest lucru va aduce revistei un plus de consistenţă şi efervescenţă. Noul număr al Cockaigne abordează conceptul «Retrofuture» în editoriale foto semnate de unii din cei mai apreciaţi fotografi români de fashion precum Ionuţ Staicu, Cosmin Gogu, Cristian Niculae sau Vlad Bîrdu şi în texte care sondează diferitele proiecţii şi aşteptări legate de viitor, pe care oamenii din trecut le aveau", a precizat Ioan Dăescu, editor-in-chief al revistei Cockaigne.

Numărul al şaselea al revistei Cockaigne, care va apărea pe piaţă în luna septembrie, va avea peste 200 de pagini, va fi tipărit în aproximativ 3.000 de exemplare şi va beneficia de distribuţie naţională. Noua ediţie va putea fi precomandată la un preţ special, de 29 de lei, începând din 27 iulie, pe www.cockaigne.ro.

Echipa revistei Cockaigne este alcătuită din Catrinel Menghia (Creative Director), Ioan Dăescu (Editor in Chief), Cristian Niculae (Director of Photography), Adrian Cozma (Art Director) şi Ştefan Straton (Media Manager).

Cockaigne este o revistă alternativă de lifestyle şi fashion înfiinţată în 2011. De-a lungul timpului, pe coperta revistei au apărut nume precum Antonia, Ana Ularu şi Prinţesa Lia, iar editorialele foto au fost semnate de unii din cei mai importanţi fotografi din ţară, între care Alex Gâlmeanu, Oltin Dogaru, Cosmin Gogu, Barna Nemethi, Vlad Bîrdu şi Vali Bărbulescu.

Catrinel Menghia, care a adoptat în ultima perioadă şi numele de scenă Catrinel Marlon, s-a născut pe 1 octombrie 1985 şi a fost descoperită ca manechin la vârsta de 16 ani, pe când ieşea din incinta stadionului din Iaşi, după o sesiune de antrenament la proba de săritură în înălţime. De atunci, ea a devenit un model internaţional de succes şi a prezentat diverse creaţii vestimentare pentru mari case de modă, precum Giorgio Armani şi Lise Charmel. Ea a fost imaginea Peroni şi a apărut în paginile multor reviste de modă celebre.

Catrinel Menghia a apărut în calendarul Sports Illustrated 2007 şi în Sports Illustrated Swimsuit Edition 2006, dar şi pe coperta ediţiei sud-africane a Sports Illustrated Swimwear 2009. Menghia, care a fost, pentru o perioadă, imaginea Emporio Armani, a pozat pentru numeroase reviste, printre care FHM şi Maxim.

De asemenea, fotomodelul este imaginea mărcii de automobile Fiat 500 Abarth. Din această postură, Catrinel Menghia a apărut, în 2012, într-o reclamă la Fiat 500 Abarth, alături de actorul american Charlie Sheen.

În afară de cariera de fotomodel, Catrinel Menghia a avut roluri consistente în mai multe filme, atât lungmetraje, cât şi seriale. În 2011, a debutat în scurtmetrajul "La promessa", apoi a primit un rol în lungmetrajul "Tutti i rumori del mare", ambele semnate de Federico Brugia. Ulterior, a avut rolul principal în filmul "Città Ideale" de Luigi Lo Cascio, prezentat la Festivalul de Film de la Veneţia în 2012.

Totodată, Catrinel Menghia a jucat în două episoade din serialul "CSI - Crime şi Investigaţii/ CSI: Crime Scene Investigation", care au fost difuzate în 2013 la reţeaua de televiziune americană CBS. În 2012, pentru a cincea oară, CSI a fost desemnat cel mai urmărit serial de televiziune din lume.

Cel mai recent, Catrinel Menghia a apărut, alături de actori precum Salma Hayek şi Vincent Cassel, în filmul "Il Racconto Dei Racconti/ Tale of Tales", de Matteo Garrone, care a fost selectat în competiţia oficială a ediţiei din acest an a Festivalului de la Cannes.

De asemenea, Menghia a fost protagonista scurtmetrajului "L'errore", în regia lui Brando De Sica, care a fost nominalizat la categoria cel mai bun film scurt, la ediţia din acest an a premiilor David di Donatello, considerate "Oscarurile italiene".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
REVISTĂ,
COCKAIGNE,
CATRINEL MENGHIA
/actualitate/revista-cockaigne-se-lanseaza-in-print-si-are-un-nou-creative-director-catrinel-menghia-14607413
14607413
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.