Rezultatele UPC: creştere mai puţin pe cablu în primul trimestru
Operatorul UPC România a raportat o scădere de 1% a bazei de clienţi pe cablu TV în primul trimestru al anului comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce baza utilizatori pe telefonie, internet şi satelit TV a crescut, potrivit raportului publicat de grupul american Liberty Global, proprietarul companiei.
Operatorul telecom UPC România a înregistrat o scădere de 1% a bazei de clienţi pe cablu TV în primul trimestru prin comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Baza utilizatori pe telefonie, internet şi satelit TV a crescut, conform raportului publicat de proprietarul companiei, grupul american Liberty Global.
Numărul total de clienţi pe cablu TV ai companiei era de 844.400 la finele lunii martie 2013, în scădere cu 1,4% faţă de anul precedent. Numărul de utilizatori pentru serviciul de televiziune prin satelit era de 319.800, cu 12,7% mai mare decât în anul precedent. În total, UPC avea la finele primului trimestru 1.164.200 de clienţi pentru serviciile video, în creştere cu 2,1%.
Numărul de clienţi pentru serviciul de telefonie fixă era de 242.800, în creştere cu 21,2% în timp ce numărul de clienţi pentru internet era de 343.300, mai mare cu 15,6%. Numărul total de abonamente al UPC era la finele lunii martie de 1.750.200, în creştere cu 6,9%. Faţă de ultimul trimestru din 2012, numărul de clienţi pe cablu a scăzut cu 1%, numărul de clienţi pe telefonia fixă a avansat cu 6%, iar baza de clienţi internet a urcat cu 3%. Pe servicii de televiziune prin satelit numărul de clienţi a urcat cu 100 de utilizatori, numărul total de clienţi ai serviciilor video scăzând cu 0,7%. Numărul total de abonamente a crescut cu aproape 1%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro