Robert Jasinski, managing director al Nutricia România, preia conducerea operaţiunilor Danone în România, după ce gigantul francez a decis să reunească cele două divizii locale sub un management comun
Gigantul francez Danone, lider pe piaţa locală de iaurturi, anunţă numirea lui Robert Jasinski în poziţia de managing director al Danone România, companie care produce şi distribuie produse lactate proaspete şi produse pe bază de plante, şi Nutricia România, companie care gestionează produse alimentare pentru bebeluşi, precum şi produse de nutriţie specializată.
Gigantul francez Danone, lider pe piaţa locală de iaurturi, anunţă numirea lui Robert Jasinski în poziţia de managing director al Danone România, companie care produce şi distribuie produse lactate proaspete şi produse pe bază de plante, şi Nutricia România, companie care gestionează produse alimentare pentru bebeluşi, precum şi produse de nutriţie specializată.
Robert Jasinski, care a ocupat până în prezent doar funcţia de managing director al Nutricia România, a preluat de la 1 octombrie conducerea Danone Romania de la Natalia Gelshtein-Kiss, care îşi va continua cariera profesională cu noi proiecte în cadrul Danone, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.
Numirea lui Robert Jasinski la conducerea tuturor operaţiunilor Danone în România vine în contextul în care în noiembrie 2020, compnia a anunţat planul „Local First”, care urmăreşte o transformare la nivelul operaţiunilor. Ideea de bază a planului de adaptare al Danone, care include schimbări structurale şi organizaţionale, este că localizarea a devenit un criteriu esenţial pentru a reveni la o creştere sustenabilă şi profitabilă, printr-o organizare mai agilă, eficientă şi simplificată, care oferă mai multă autonomie echipelor locale, aflate în proximitatea consumatorilor locali.
Astfel, concentrându-se pe nevoile consumatorilor din fiecare ţară unde este prezentă, compania poate opera mai eficient.
În acest context, primul pas în unirea tuturor diviziilor de business şi a categoriilor de produse sub un management comun, la nivel local, a fost realizat odată cu actuala numire.
„Pandemia a creat un nou mediu de business, care a confirmat nevoia companiei de a-şi schimba structura actuală de funcţionare. Viziunea noastră globală <<One Planet.One Health>> - care subliniază, în acelaşi timp, sustenabilitatea produselor din portofoliul companiei – a devenit acum şi mai prioritară. Epidemia a accelerat şi mai mult nevoia consumatorilor de a adopta obiceiuri alimentare sănătoase şi sustenabile”, spune Robert Jasinski.
El menţionează că un element nou şi important este faptul că procesul de luare a deciziilor va fi scurtat, multe dintre acestea urmând a fi luate doar la nivel local.
„Este o mare responabilitate, dar în acelaşi timp şi o oportunitate. Căutând noi modalităţi de a promova o alimentaţie mai sănătoasă, vom accelera creşterea durabilă, printr-un portofoliu şi mai puternic de produse, branduri şi servicii aliniate acestui scop”, concluzionează Robert Jasinski.
Danone România a încheiat 2020 cu afaceri de 633 de milioane de lei (circa 130 mil. euro), în creştere cu puţin peste 3% faţă de anul precedent, în timp ce profitul companiei a scăzut cu aproape 27%, până la 21,1 milioane de lei, iar numărul mediu de angajaţi a rămas constant, în jurul cifrei de 370, conform calculelor făcute de ZF pe baza datelor publice de la Ministerul de Finanţe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro