România este promovatã la cele mai înalte standarde, prin videoclipurile a doi tineri antreprenori
Doi tineri antreprenori şi-au propus să pună România pe harta destinaţiilor turistice din întreaga lume, prin realizarea unor videoclipuri de promovare excepţionale, capabile să scoată în evidenţă frumuseţea şi autenticitatea ţării noastre.
O frumoasă poveste de succes şi iubire de ţară îi are de această dată ca protagonişti pe Andreea Diaconu Alexa, o antreprenoare pasionată de promovarea turismului şi dezvoltării sustenabile, şi pe Cosmin Andrei Neacşu, un antreprenor dedicat videoproducţiei, educaţiei şi dezvoltării comunitare.
Clipul oficial de promovare turistică a judeţului Tulcea este primul material video realizat de către cei doi tineri, care s-a bucurat de un o foarte mare apreciere atât din partea publicului, cât şi din partea autorităţilor, care consideră că materialul este un foarte bun instrument de informare a publicului şi de mediatizare a obiectivelor şi valorilor locale.
,,Planul nostru este să extindem iniţiativele de promovare turistică şi să ne adresăm în continuare publicului naţional şi internaţional, prin prezentarea frumuseţilor şi diversităţii culturale din diferite judeţe şi regiuni din România. Visăm să realizăm cât mai multe proiecte similare pentru alte judeţe şi să oferim o imagine autentică şi detaliată a vieţii, culturii şi patrimoniului natural din fiecare zonă. ", a declarat Andreea Diaconu Alexa.
Ceea ce îi face pe aceşti doi tineri cu totul speciali este implicarea şi calitatea pe care le aduc în toate proiectele pe care le desfăşoară. Cu un istoric demonstrat de performanţă în domeniul producţiilor video şi al dezvoltării de campanii integrate pentru promovarea obiectivelor turistice importante, Andreea Alexa Diaconu (35 de ani) şi Cosmin Andrei Neacşu (27 de ani) au făcut saltul de a realiza şi emisiuni tv pentru judeţele promovate.
Cei doi au lucrat intens la realizarea primului sezon al emisiunii ,,Acasă în Delta Dunării", cu un număr de 16 de episoade şi au adus un aport semnificativ în promovarea turismului în această regiune.
,,Avem o echipă de profesionişti cu experienţă vastă în crearea de conţinut media de înaltă calitate. Fiecare membru al echipei noastre este dedicat să aducă cele mai bune practici şi inovaţii în fiecare proiect.
Emisiunile şi materialele noastre sunt difuzate pe platforme de mare audienţă, atât la televiziune cât şi online, asigurându-ne că mesajul ajunge la un public larg şi diversificat. Aceasta nu doar că sporeşte vizibilitatea regiunii, dar atrage şi un număr crescut de turişti şi investitori. Ne angajăm să promovăm turismul sustenabil, respectând mediul şi comunităţile locale. Colaborăm strâns cu multe comunităţi locale, pentru că le înţelegem nevoile şi valorile. ", a concluzionat Cosmin Andrei Neacşu.
Andreea Diaconu Alexa este o tânără antreprenoare pasionată de promovarea turismului şi dezvoltarea sustenabilă, care organizează croaziere în Delta Dunării cu hoteluri plutitoare. După ce a sesizat în ultimii ani, o slabă promovare a destinaţiilor turistice din judeţul Tulcea, a iniţiat proiectul, Acasă în Delta Dunării" online, într-o primă etapă, iar apoi pe TV.
Cosmin Andrei Neacşu este un tânăr antreprenor dedicat videoproducţiei, educaţiei şi dezvoltării comunitare. Fondator al YouStars Creative Agency şi preşedinte al Asociaţiei YouStars, Cosmin susţine educaţia prin diverse iniţiative cu focus pe educaţie digitală, terapii pentru copii din familii defavorizate şi acces la educaţie de calitate pentru comunităţi izolate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro