Craciun fericit!

Românii au comandat de pe Fashion Days haine de 17 mil. lei de Black Friday. O geantă Prada de 6.500 de lei, cel mai scump produs comandat

Autor: Ioana Matei Postat la 21 noiembrie 2016 137 afişări

Magazinul online de haine Fashion Days a înregistrat de Black Friday comenzi în valoare de 17 milioane de lei, dublu faţă de ediţia din 2015, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Ediţia de anul acesta, desfăşurată sub umbrela campaniei „Răsfaţă-te de Black Friday”, a avut loc pe 18 noiembrie, o singură zi. Clienţii care au avut instalate aplicaţiile mobile au putut comanda de pe 17 noiembrie, începând cu ora 20:00.

„Black Friday este un eveniment unic pentru noi, o sărbătoare pentru care ne pregătim cu luni de zile înainte, şi ne bucurăm că le-am putut oferi clienţilor noştri o gamă atât de vastă şi diversă de produse, alături de branduri de lux, o premieră la care au răspuns foarte bine. Creşterea notabilă a traficului, cu precădere în zona de mobile, şi dublarea vânzărilor dovedeşte faptul că modelul de business al Fashion Days le aduce clienţilor o experienţă unică de shopping. Putem spune că anul acesta a fost anul fashion online”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Ediţia de anul acesta a însemnat o creştere semnificativă şi în ceea ce priveşte traficul cumulat, desktop, mobile şi aplicaţii, în shopul Fashion Days: de 2,5 ori mai mare faţă de ediţia precedentă, potrivit reprezentanţilor companiei. 77% din traficul total a venit de pe desktop şi variantele mobile ale siteului, iar 56% din vânzările totale au fost realizate din aplicaţiile mobile. Mai mult, vânzările prin intermediul aplicaţiilor mobile au crescut de trei ori faţă de ediţia precedentă.

Varianta iOS a adus 60% din vânzări, în vreme de varianta Android, 40%. Pe perioada Black Friday aplicaţia de mobile Fashion Days a fost numărul 1 în top trending apps, în App Store, şi numărul 2 în top descărcări, cu peste 50.000 de downloadari, surclasând aplicaţii precum Instagram sau Snapchat.

Cele mai populare categorii de produse vândute de Black Friday au fost hainele, urmate de încălţăminte (tenişi si cizme), genţi, produse pentru copii şi ceasuri. În topul celor mai bine vândute branduri s-au înscris: United Colors of Benetton, Zee Lane, Desigual, Napapijri, Pepe Jeans, Love Moschino, Guess, Puma, US Polo, Levi's, Furla.

Ediţia 2016 a Black Friday a însemnat şi o premieră pentru clienţii români, Fashion Days aducând în special pentru acest eveniment branduri de lux la nivel internaţional. Astfel, pe această categorie, clienţii au făcut achiziţii în valoare de 1,8 milioane de lei, cu reduceri de până la 56%. Cel mai scump produs a fost o geantă Prada în valoare de 6.500 de Lei.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.