Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului, nu numai în perioadele oficiale de reduceri, la final de sezoane, spun retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
"Românilor le plac procentele. Noi vindem 50% la preţ normal şi 50% la reduceri. Pe online, însă, 90% din vânzări sunt la reduceri", a declarat, la evenimentul Retail Arena, Victor Tighinean, country manager al retailerului de încălţăminte Ecco Shoes.
La rândul său, Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel, arată că românii nu mai ţin cont de perioada oficială de reduceri, având un apetit crescut pentru promoţii.
"Există un apetit crescut pentru promoţii, impactul asupra business-ului este însă unul negativ. Încercăm să facem faţă mişcărilor din piaţă, iar varianta ideală ar fi ca, după ce ai reuşit să vinzi mai mult de 50% din stoc, să începi să te gândeşti la o perioada de reduceri", a declarat Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel.
Şi Alina Bistreanu, directorul general al grupului de fashion LPP, care are în portofoliu brandurile de modă Reserved, Cropp Town, House, Mohito şi Sinsay, spune că perioada reducerilor generează 30% din cifra de afaceri a companiei, dar totuşi consumatorii iau în calcul şi calitatea şi designul, nu numai preţul în alegerea unui produs.
"Fie că vorbim de perioadele oficiale de reduceri, fie că vorbim despre perioadele neoficiale, cifra de afaceri este undeva la 30% din totalul anual. Preţul este important în alegerea unui produs, dar nu numai, şi calitatea şi designul produsului", a arătat Bistreanu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro