Românul şi mania cumpărăturilor. Din întâlnirea a 12 dintre cei mai mari retaileri din România am înţeles că noi cumpărăm mult mai mult decât alţii, dar cu salarii mult mai mici, deci suntem un paradis pentru vânzători
„Este incredibil! Românii consumă mai mult decât vecinii din regiune. Dacă te duci în Cehia, Polonia, Slovenia şi alte ţări est-europene, nu este ca aici. Nu pot înţelege cum românii cheltuie mai mulţi bani pe textile cu salarii mai mici decât în regiune. Este un paradis pentru retail”, a spus ieri Philippe Besadoux, CEO al grupului Montecristo (care operează brandurile Kenvelo, Lee Cooper, Tom Tailor, Timeout şi Only.
Joi, 9 mai, mai mulţi şefi ai companiilor de retail care domină în România pieţe precum îmbrăcăminte, electronice şi electrocasnice, alimentare şi machiaje, s-au adunat la conferinţa ZF RETAIL 2019, organizată de Ziarul Financiar.
Concluzia generală a fost aceea că românii cumpără în mod frenetic, un trend care la prima vedere, cel puţin pe piaţa de peste 16 miliarde de euro a bunurilor de larg consum, se poate vedea în orice super/hypermarket în apropierea sărbătorilor.
Atenţie, vorbim aici de oraşe mari, precum Bucureşti, Cluj sau Timişoara, pentru că ştiu foarte bine cum în oraşul meu natal, Brăila, sunt oamenii care nu îşi iau mai mult de o pereche de blugi şi un tricou o dată la câteva luni.
Piaţa aceasta a bunurilor de larg consum (FMCG) a crescut în România cu 8,9% anul trecut, „semnificativ” mai mult decât în orice altă ţară din UE, pentru că românilor le place să consume şi le place să meargă la shopping.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro