RTB House: retailerii pot să profite la maximum de perioada reducerilor de început de an
Perioada de început de an prezintă un potenţial imens pentru afacerile de retail, fiind propice pentru reducerile de lichidare a stocurilor după sărbătorile de iarnă. În acest context, RTB House, furnizor global de tehnologii de retargeting, a analizat sute de campanii din peste 40 de pieţe pentru a stabili cele mai bune modalităţi prin care retailerii pot valorifica la maximum interesul pentru shopping al clienţilor.
Primul pas este planificarea. Astfel, creaţiile publicitare ar trebui să fie gata de afişare cu mult timp înainte ca perioada de reduceri să înceapă şi advertiserii ar trebui să îndrume consumatorii prin diverse mesaje. De exemplu, etichetele „ultimele în stoc” sau „cel mai cumpărat” ajută cumpărătorii să înţeleagă mai rapid oferta.
Când vine vorba de retargeting, fluxurile personalizate cu produse sunt utile, dar trebuie ţinut cont că este o perioadă la fel de bună să fie expuse cel mai bine vândute produse din perioada de Crăciun.
Retailerii trebuie să ia în calcul şi utilizatorii inactivi. Aproape 50% din clickurile pe reclame sunt generate de vizitatorii unui e-shop în aceeaşi zi, conform analizei RTB House. Însă în aceste perioade în special trebuie pus accentul cât mai mult pe livrarea mesajului către acei utilizatori inactivi. Sezonul reducerilor de lichidare de stoc este, totuşi, unul dintre cele mai bune momente în care magazinul să se reconecteze cu consumatorii.
Trebuie să ia în calcul pregătirea unui mesaj personalizat pentru vizitatorii inactivi, adică aceia care au vizitat site-ul cu câteva zile, săptămâni sau chiar luni în urmă. Rezultatul va fi nu doar generarea de vânzări, dar şi atragerea de trafic nou.
Nu în ultimul rând, recomandările pot acţiona ca un vânzător personal într-un magazin tradiţional, ajutându-i pe clienţi să găsească lucrurile care le plac. Bannerele de retargetare nu trebuie să conţină doar produse pe care utilizatorul le-a văzut, dar şi recomandări de produse care pot fi pe interesul acestuia.
O reclamă inteligentă şi un puternic instrument de retargeting, susţinut de algoritmi deep learning (cel mai promiţător subdomeniu al algoritmilor de inteligenţă artificială), aşa cum foloseşte RTB House pentru clienţii săi, pot furniza o modalitate eficientă de a livra produsele disponibile în catalog în funcţie de preferinţele cumpărătorilor. Trebuie reţinut că atunci când este folosită bine, retargetarea este foarte eficientă.
RTB House a fost fondată în 2012 şi a derulat peste 1.000 de campanii în peste 40 de pieţe din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia, Pacific şi America Latină. Echipa cuprinde peste 200 de profesionişti şi este în continuă creştere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro