Sa mai dea si ei bani
Ministrul transporturilor a anuntat o noua strategie pentru reabilitarea infrastructurii, bazata pe parteneriate public-privat, anume pentru economisirea banului public.
Ministrul transporturilor a anuntat o noua strategie pentru reabilitarea infrastructurii, bazata pe parteneriate public-privat, anume pentru economisirea banului public.
Radu Berceanu sustine ca si drumurile nationale, si autostrazile, si sectiunea din Coridorul IV de transport paneuropean care traverseaza sudul Romaniei ar trebui sa fie executate in regim de parteneriat public-privat, cu darea in concesiune a lucrarilor pe perioade fixe, de exemplu 30 de ani in cazul autostrazilor, "pentru ca in nici o tara din lume finantarea nu este facuta exclusiv din bugetul statului". Berceanu n-a pierdut ocazia sa-si acuze predecesorii in functie de nechibzuinta pentru ca in loc de licitatii au atribuit lucrarile unor companii prin incredintare directa (cazul Bechtel pentru Autostrada Transilvania) si au angajat inutil cheltuieli de la buget. Pentru prima oara de la incheierea contractului cu Bechtel, ministrul transporturilor a amenintat compania
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro