Salad Box, brand românesc ajuns pe trei continente. „Înainte de a ieşi la export trebuie să ai activitatea consolidată pe plan intern“
Lanţul de restaurante cu servire rapidă Salad Box, fondat în urmă cu aproximativ cinci ani de către patru antreprenori români, este unul dintre cele mai tinere branduri româneşti la export, ajungând pe trei continente.
Cum a ajuns Salad Box de la un singur restaurant cu salate în Cluj la o reţea de 50 de unităţi în România, Germania Ungaria, Algeria, Marea Britanie sau chiar SUA?
„Conceptul este unul solid, confirmat atât la nivel naţional, cât şi internaţional. Momentul în care am decis extinderea internaţională este unul bun, pieţele mature sunt pregătite pentru Salad Box şi Salad Box este pregătit pentru ele. Pieţele emergente au potenţial mare, doar că trebuie abordate diferit şi început şi un proces de educare a clientelei. În dezvoltare e important să cunoşti elementele la care să fii flexibil şi la care nu“, a explicat Dan Isai, CEO al Salad Box şi unul dintre fondatorii reţelei de restaurante.
Dan Isai împreună cu Radu Lupaş, Daniel Lar şi Vlad Lupaş (care a decedat recent) au început în 2012 cu circa 20.000 de euro afacerea Salad Box şi au dus-o anul trecut la afaceri de 22 de milioane de euro.
Salad Box a intrat pe o piaţă în care liderii sunt giganţii McDonald’s şi KFC şi au ajuns în top trei în acest domeniu ca număr de restaurante în România.