Salad Box, brand românesc ajuns pe trei continente. „Înainte de a ieşi la export trebuie să ai activitatea consolidată pe plan intern“

Postat la 12 noiembrie 2018 188 afişări

Lanţul de restaurante cu servire rapidă Salad Box, fondat în urmă cu aproximativ cinci ani de către patru antreprenori români, este unul dintre cele mai tinere branduri româneşti la export, ajun­gând pe trei continente.

Salad Box, brand românesc ajuns pe trei continente. „Înainte de a ieşi la export trebuie să ai activitatea consolidată pe plan intern“

Cum a ajuns Sa­lad Box de la un singur restaurant cu sa­late în Cluj la o reţea de 50 de unităţi în Ro­mânia, Germania Un­garia, Al­ge­ria, Marea Britanie sau chiar SUA?

 

„Conceptul este unul solid, con­firmat atât la nivel naţional, cât şi in­ter­naţional. Momentul în care am decis extinderea internaţională este unul bun, pieţele mature sunt pregătite pentru Salad Box şi Salad Box este pre­gătit pentru ele. Pieţele emergente au potenţial mare, doar că trebuie abordate diferit şi început şi un proces de educare a clientelei. În dezvoltare e im­portant să cunoşti elementele la care să fii fle­xibil şi la care nu“, a explicat Dan Isai, CEO al Salad Box şi unul dintre fondatorii reţelei de restaurante.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
box,
export,
activitate,
brand

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.