Sanofi lansează noul Antinevralgic Forte
Sanofi România a lansat Antinevralgic Forte, indicat pentru durerile de cap intense şi migrene. Astfel, compania urmăreşte consolidarea poziţiei brandului Antinevralgic, lider de piaţă în unităţi pe segmentul de analgezice şi antiinflamatoare în forme solide.
Până la sfârşitul anului, compania are în plan vânzarea de peste 400.000 de unităţi din noul produs. Per ansamblu, Sanofi îsi doreşte pentru brandul Antinevralgic creşterea cu 3 puncte procentuale a cotei de piaţă la 20% şi sporirea vânzărilor cu 20% pe total brand până la sfârşitul anului, în comparaţie cu 2012.
Antinevralgic Forte tratează eficient şi rapid durerile de cap intense şi migrenele, beneficiind de o formulă mai concentrată a celor trei substanţe active: acid acetilsalicilic 250 mg, paracetamol 250 mg şi cafeină 50 mg.
"Lansarea Antinevralgic Forte este importantă atât din perspectiva consolidării, cât şi a modernizării brandului Antinevralgic. Vorbim despre una dintre mărcile cu cea mai mare notorietate de pe piaţa românească, asociată de consumatori cu valori precum autenticitate, tradiţie, eficienţă şi accesibilitate. Prin noua formulă, demonstrăm că acest nume are multe de spus pe segmentul de analgezice din România, este un brand care se extinde şi care are obiective ambiţioase”, a declarat Iulia Roşian, director CHC Sanofi România.
Segmentul de durere este unul important în piaţa totală de medicamente fără prescripţie medicală, reprezentând circa 18% (55 milioane euro) din aceasta. Sanofi deţine 25% din segmentul de analgezice şi antiinflamatoare forme solide, în special prin brandurile Antinevralgic şi Ibalgin. Analgezicele reprezintă 30% din totalul portofoliului de medicamente fără prescripţie medicală administrat de companie.
Sanofi are trei produse în top 10 branduri OTC: Antinevralgic, Essentiale şi NoSpa. Prin lansarea Antinevralgic Forte, Sanofi îşi consolidează poziţia de lider pe segmentul de OTC, recâştigată în 2012.
Antinevralgic ocupa locul al cincilea în 2009 în topul celor mai vândute medicamente, cu cinci milioane de bucăţi vândute, la o valoare totală de 5,9 mil. euro.
- Loc Antinevralgic P in overall vanzari produse OTC – locul 5 , conform IMS data (valoare, pret de producator)
- Unitati vandute – 4.855.160 unitati (cutii) in 2012, +13% vs. 2011
- Rezultate in valoare – 24.490.863 lei in 2012, +25% vs. 2011
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro