Schimbare istorică făcută de gigantul KFC. Ce se intâmplă cu sloganul „bun de te lingi pe degete” pe care il au din 1950
Gigantul KFC a fost nevoit să suspende unul dintre sloganurile sale celebre, pe fondul regulior de igienă înmulţite în urma răspândirii pandemiei de coronavirus, scriu cei de la BBC.
„Ne aflăm într-o situaţie unică, având un slogan iconic care nu se mai potriveşte cu contextual actual”, au declarat reprezentanţii businessului, citaţi de BBC, referindu-se la mesajul „bun de te lingi pe degete”, prin care îşi promovau produsele, şi pe care spun că îl vor readuce odată ce vor veni vremuri mai bune. Într-un videoclip pe YouTube, compania a pixelat mesajul, sfătuindu-şi clienţii să-l ignore pentru moment.
În martie, autoritatea de reglementare a reclamelor din SUA a primit 163 de plângeri legate de reclama TV a companiei, în care era promovat sloganul respectiv, despre care reclamanţii au spus că e iresponsabilă deoarece încurajează un comportament care creşte riscul răspândirii coronavirusului.
Sloganul „bun de te lingi pe degete” a început să fie promovat de companie în 1950. Retras pentru o perioadă, fusese reintrodus în 2008, pentru a fi oprit din nou în prezent.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro